Hej Aminoer, Vi er en virksomhed med mere end 1000 varenumre. Mange af vores vare får påsat en ny label/etiket med logo og evt. foto når de ankommer på lageren. Vi kunne derfor godt tænke os, at have vores egen label/etikette printer (gerne på rulle) på vores lager med tilhørende online program eller en downloadet software. Jeg ved, at der er findes online etiketteprogrammer, hvor man er afhængige af, at købe netop "deres" printer. Hvis den er god nok, er det ikke et problem, men jeg er nysgerrig efter om der er andre varianter som jeg ikke har fundet endnu og om andre gør det på en bedre, nemmere og måske endda billigere måde. Håber at høre fra Jer. Mvh. Søren |
Jeg bruger selv Brother QL-580N (sort hvid). Forskellige labeltyper, rund, firkantet osv.
Den jeg bruger mest er med kundes logo, varenummer, varebeskrivelse, stregkode og barcode.
Når jeg får varerne hjem, så taget det kort tid at printe hvert varenummers labels ud. Igår modtog jeg 18 stk. af den ene type. 18 labels 62 mm bred 180 mm lang ca. 2 min.
Det var lige min "hjælp".