Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af back-end system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :-)

Der er blevet taget rigtig fint imod mit nystartede projekt SEO-butler.dk

Det betyder, at der i fremtiden vil blive behov for et back-end system, hvor vores partnere kan logge ind, købe et klippekort/opgavebud og byde på opgaver. På nuværende tidspunkt er opgavesystemet mailbaseret. Det vil blive for besværligt at administrere med tiden, når der kommer endnu flere opgaver ind.

Derfor vil jeg høre, om der er nogen herinde, som kan anbefale nogle dygtige programmører til denne opgave. (Jeg ved godt at Amino Freelancer eksisterer). Det som jeg efterspørger, er anbefalinger :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal det bygges i og har du det hele i mockups?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bygget et par administrationspaneler lavet i php og angular, og integrede dem med betalingssystemet Stripe, og har også bygget et modul til MailChimp.

Så kan anbefale mig selv :) Jeg har ikke nogen firma-side, men vil selvfølgelig gerne sende dig noget reference.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er sat op i WordPress. Jeg ved ikke, hvad der vil være mest optimalt at bygget det i?

Mockups er ikke lavet endnu - tænker at jeg lige vil have lidt indspark, inden jeg giver mig i kast med det :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener at der findes nogle sider hvor du kan indhente 3 tilbud på opgaven - hvad med at prøve den vej? Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit forslag Per :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

EJorgensen:

Hjemmesiden er sat op i WordPress. Jeg ved ikke, hvad der vil være mest optimalt at bygget det i?

Mockups er ikke lavet endnu - tænker at jeg lige vil have lidt indspark, inden jeg giver mig i kast med det :-)



Kommer meget an på hvad systemet kræver.
Små overskuelige systemer kan godt laves i wordpress, ellers er det vidst cakephp eller customphp.
Muligvis custom php i netop wordpress så de arbejder sammen.
Men kommer meget an på hvad du vil.

Jeg vil godt give et bud på hvad jeg vil mene det skal bygges.
Giv mig et opkald på 65711114 så kan du få min mening på dit pojekt.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et råd, pas på med ikke at lave et system der kommer på tværs af dine kunder.

En af mine kollegaer lavede for en del år siden et lignende system, simpelt og nemt at bruge - men!, kunderne ville hellere sende mails og få svar på mails, det med et "andet system" brød de sig ikke om. Det endte med at systemet blev skrottet.

så tænk jer godt om, man kunne f. eks lade kunderne skrive og byde på mail, men organisere det i "backenden" på en smart måde således det er transparent for kunderne at de mail frem og tilbage med "et system". 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Søren siger, så er det en god pointe at se det fra målgruppens synsvinkel. Enten skal det være lettere for dem at anvende det nye system end en e-mail eller også skal dit nye system være smart nok til at håndtere e-mail kommunikationen.

Du kan sagtens få lavet det som en udvidelse til Wordpress, så du har ét samlet system. Hvis du stadigvæk vælger e-mail tilgangen, kan du med fordel have systemet til automatisk at finde e-mails til den enkelte partner og evt. analysere dem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de fine indspark - jeg går lige i tænkeboks inden jeg gør noget drastisk :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)