Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en partner, helst to, indenfor fintech.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rigtig god ide, der har haft rigtig stærkt investor-interesse (50 mio. for 49,9%), men den interesse blev desværre forhindret, da der var andre og mere modne virksomheder der krævede investorens interesse, og han derfor ikke havde tid og plads til at gå ind i seed-stadiet af min ide. 

Investoren ville finde det rette team til at støtte op om min ide, men da han nu er ude, i hvert fald i begyndelsen, har jeg brug for at finde nogle stærke kandidater inden for fintech, der har lyst til at tage på et eventyr med mig. 

Jeg har søgt flere steder også internationalt, men ikke kandidater jeg har følt har haft helt det samme drive som mig, så nu forsøger jeg mig her. Det er en copy/paste fra mine andre søgerunder, og den er derfor på engelsk. Jeg har udeladt navne fra min advisory board, så deres linkedin ikke bliver overrendt, men det er stærke folk.

I’m a young male, 28 years of age, and I’ve been working on a business plan for the last 1,5 years. The business is an online crowd investment and financing platform that offers a financial product that makes it cheaper to own a home, and at the same time, gives investments in the housing market a higher return and security.

The financial product is as a working title named “Andelsfinansiering”. It can best be described as taking the most competitive concepts from housing loans, mortgage deeds, social media and the cooperative movement, mixing it all up and taking it in to the 21st century with an online, crowd based financing and investment platform that makes it cheaper and easier to be both a home owner and investor.

I’ve had investor-interest, but he unfortunately had more mature businesses growing in his portfolio, and could not find the time to invest in the seed-stage of this business. 

I also have a strong advisory board. The advisory board consists of:

Former IT-director in Saxo Bank. Will provide key insights into the development of a financial platform.

Former director of a fintech company, that was sold for 180 mio dkk. Will help with business development and strategy.

Owner and founder of IT-consulting firm. Has a substantial international network in the IT-sector.

I have everything ready to take this to new investors (pitch, budgets, marketing plan, business plan), but I need one last thing – a strong team.

I need strong financial skills (e.g. cand.polit or financial MSc from CBS), strong back-end (e.g. MSc with specialty in algorithms or software engineering) and front-end web development skills (e.g. MSc with specialty in web systems design).

I would love to share more of my work with you, but I will need to do that under mutual NDA. Therefore, I suggest a meeting between you and me, where I will give more insight into my work, and if you like the idea, we can work out how we can make this happen.

Thank you for your time and interest.

Eksemplerne på uddannelser er ikke krav, men jeg skrev i nogle netværk, hvor de her kompetencer var til stede. Mindre kan også sagtens gøre det, så længe du kan kode en hjemmeside, eller har finansiel erfaring. Det jeg lægger allermest vægt på, er dit engagement og drive :)

Håber I kan lide det :)

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 11:32

Så basically det du vil lave er en kickstarter for huslån? 

Nice ide den tror jeg at jeg hapser (hehe just kidding har mine egne ideer.)

Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er meget mere til det, end som så. Der findes allerede crowdfundingshjemmesider til huslån. Jeg giver ikke hemmelighederne ud her ;)

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 14:38

Præcis det gør jeg heller ikke! 😂

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:18

Måske jeg kan bringe dig videre, men jeg kan ikke sende besked til dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)