Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cand Merc Sport and event management.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har kigget utrolig meget på Cand merc Sport and event management på Syddansk uni. 
Sport har altid interesseret mig rigtig meget, og synes uddannelsen lyder meget interesant.
jeg har dog meget svært ved at finde oplysninger om uddannelsen, og hvor erhvervs relevant uddannelsen er i forhold til når man er færdig og skal ud at søge job. Så vil blot høre om nogen kender til uddannelsen, eller måske selv har gået på den, og kan fortælle lidt om hvor de er endt i jobs henne, og om de synes den er erhvervsrelevant. 

http://www.sdu.dk/uddannelse/kandidat/candmercsportmanagement

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 09:27

Michael_E:

Hej.

Jeg har kigget utrolig meget på Cand merc Sport and event management på Syddansk uni. 
Sport har altid interesseret mig rigtig meget, og synes uddannelsen lyder meget interesant.
jeg har dog meget svært ved at finde oplysninger om uddannelsen, og hvor erhvervs relevant uddannelsen er i forhold til når man er færdig og skal ud at søge job. Så vil blot høre om nogen kender til uddannelsen, eller måske selv har gået på den, og kan fortælle lidt om hvor de er endt i jobs henne, og om de synes den er erhvervsrelevant. 

http://www.sdu.dk/uddannelse/kandidat/candmercsportmanagement

SDU holder åbent hus i morgen! Du får ikke bedre svar end at tage med til de arrangementer.

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 09:49

Hej Michael_E,

Du skal passe på med at sætte din lid til så specific en uddannelse ift muligheden for bagefter at arbejde inde for samme område - og så skal du passe på med at tro, du får vildt meget med sport at gøre som sådan. Det er en cand.merc med de fag der følger med der - istedet for at sælge juicebrikker og brød, så gør det på at sælge sport events / andre events imens an prøver at sikre sig mod de øget risici sådanne forretninger har. Deres produktion er netop ikke kun produktion men afholdelse og så meget kan gå galt, som man ellers ikke ser på en fabrik og i et excelark.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 10:10

Hej

Personligt vil jeg nok være lidt bange for at markedet for sådanne kandidater er meget lille.  Prøv at få en snak med Stuidievejledningen på SDU, de må kunne fortælle noget om hvem der aftager kandidaterne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)