Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig vognmand - Hvordan??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Jeg går rundt og overvejer at blive selvstændig vognmand. Det lyder måske lidt pinligt men jeg er ny på alle punkter.

Jeg ved bare at det er nødvendigt at oprette et CVR nummer og have en kassevogn.

Her kommer så mine spørgsmål:

* Hvordan opretter jeg CVR-nummeret - er der evt. en video man hurtigt kan se for at lære tingene om oprettelse af firma/CVR?

* Hvor kan man lease en kassevogn/liftbil uden kilometerbegrænsning?

* Hvilket transportfirma giver bedst i løn og kan det i det hele taget betale sig med bare én kassevogn?

På forhånd tak!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 620
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:26

Hej

- Du opretter dig i CVR ved at gå ind på virk.dk

- du må ringe rundt til udlejningsfirmaerne og finde den bedste. Måske kan det bedst betale sig at købe.

- du må ringe rundt og høre om betingelserne for at køre hos de enkelte firmaer, herunder om bilen skal males i særlig farve. Hvis du skal lease, er det vigtigt at vide.

- de fleste vognmænd starter med 1 bil og lever godt af det hvis de er flittige.

mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:26

Hej Ralle

Det er ikke svært af få et cvr nr det kan du gå ind på virk.dk og selv lave der er en guide der inde og du kan bare søge rundt der inde på virk.dk der er en masse der inde hvordan man gøre eller kan du ringe til dem og spørg

/Mathias

OnlineItSupport

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)