Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dispensation for Erhversaffaldsgebyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Stregportraet.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ak best som man får et CVR nummer så strømmer den ene uhyrlige regning ind efter den anden. Nu er den med Erhversaffaldsgbyr så kommer (Rødovre kommune)

Er der nogen der har erfaring med at få dispensation for dette? Som lille enkeltmandsvirksomhed der kun tjener lige knap de 50.000 om året der gør at jeg skal CVR registreres og som ikke producere noget affald, så er 700 kr. i gebyr ikke sjovt.

På virk.dk kan jeg ikke udfylde formular for fritagelse i Rødovre kommune så nu har jeg mailet dem.

Hvad er jeres erfaring? Kan jeg mon slippe for dette gebyr og kan jeg få dem til at annullere den allerede udstede regning?

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:05
Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jul 12
Fra  Stregportraet.dk Skrevet kl. 08:20

Tusinde tak, jeg har fået ændret branchekode og søge om dispensation hos kommunen så nu håber jeg at det virker.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 08:41

Du kan argumentere med de fleste kommuner, selv skrev jeg at alt affald min virksomhed producerer, kan ligge i PC`ens papirkurv. De var nok til at få fjernet gebyret.

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 10:32

"Detailhandel fra postordreforretninger" - er det en slags catch-all branchekode, som enhver netbutik kan bruge - eller det misforstået?

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jul 12
Fra  Stregportraet.dk Skrevet kl. 11:08

Det er lykkedes mig at få dispensation. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)