|
hej mig og min ven er igang med at prøve at få vores muslibar i produkton. vi ville gerne finde en fabrik som kan producere max. 500 styk med emballage. der skal ikke være nogle tilsætningsstoffer i. har i nogle forslag med fabrikker der kan producere det til en overkommelig pris? hvad tror i ca man skal skyde ind i sådan en virksomhed uden hjemmeside og lager? Mvh Tobias. |
Hej Tobias
Umiddelbart vil jeg sige, at 500 stk. ikke er meget for at starte en produktion; det vil højst sandsynligt kræve EN DEL overtalelse, hvis du skal lande den. Men du kan producere det selv, hvis det er nogenlunde overkommeligt. Det skal produceres i et fødevaregodkendt køkken, og flere andre regler skal overholdes, men det finder du mere om på fødevarestyrelsens hjemmeside. ![]()
Mht. indskud, så start da med at find ud af, hvad det koster jer at producere; de variable omkostninger. Overvej herefter, om I skal have købt noget andet; fx udstyr, investering i markedsføring eller andet. Umiddelbart kan I vel komme udemærket igang for 10.000,-, hvis I vil starte småt ud.
Bliv gratis medlem