Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! start af virksomhed!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jej går og tænker lidt over om jeg skal starte et rengørings firma. Men jeg har dog nogle spørgsmål.

- Hvad skal der til/er der noget jeg skal være opmærksom på?

- Privat eller erhverv eller begge dele?

- Hvis jeg skal have ansatte hvordan skal jeg så dele pengene op hvad er bedst for begge parter?

- Hvad er passende at tage i timen?

- Hvor mange penge tror i man skal bruge på opstart?

- Nogen der kender et billigt sted at købe rengøringsmidler henne?

Tak på forhånd!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 00:13

Det lyder spændende. Jeg ville anbefale dig at lave en kort forretningsplan, som beskriver hvad du gerne vil med rengørignsfirmaet. Ofte opdager du, at der er flere viabler du måske ikke havde tænkt så meget over, som du burde.

Det svarede lidt etteren.

2) Det er op til din virksomhed. Private er ofte mange små ordrer, mens erhverv er store. 

3) Det er et stort og for bredt spørgsmål. Læs om det på nettet og tag evt. Kontakt til jobcentre for at høre hvad du lige gør, hvis du gerne vil ansætte for første gang.

4) Du skal have dækket løn (også kontortiden), udgifter (alt fra rengøringsmiddel til afskrivning), feriepenge, pension Og så videre. Lav en beregning på hvor meget du selv synes du er værd. I rengøringsbranchen er lønningerne dog meget presset.

5) Kommer vel an på om du allerede står med en lille fod indenfor, eller slet ingen kontakter har. 50.000 burde vel kunne dække det, hvis du ikke har behov for løn til dig selv. Vil du starte stort, skal du naturligvis have mere.

6) Søg på grossist med rengøringsmiddel. Det første jeg fandt vaR https://www.rengoeringslageret.dk/produkter/1-rengoeringsmidler/, men sammenlign de grossister du selv finder. 

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 04:59

chrissen:

Hej Aminoer.

Jej går og tænker lidt over om jeg skal starte et rengørings firma. Men jeg har dog nogle spørgsmål.

- Hvad skal der til/er der noget jeg skal være opmærksom på?

- Privat eller erhverv eller begge dele?

- Hvis jeg skal have ansatte hvordan skal jeg så dele pengene op hvad er bedst for begge parter?

- Hvad er passende at tage i timen?

- Hvor mange penge tror i man skal bruge på opstart?

- Nogen der kender et billigt sted at købe rengøringsmidler henne?

Tak på forhånd!

Det er altid spændende at starte op! :)

Held og lykke med det hele!

Du kan benytte dig af telemarketingbureauer til at håndtere mødebooking for dit rengørings firma, indhent gratis & uforpligtende tilbud her på www.phonepartner.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)