Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stillingsbetegnelse! Hvad er min titel?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi diskutere lidt på min nye arbejdsplads , som er et reklamebureau, hvilken titel jeg skal have.

Jeg er uddannet arkitekt, men har besvaret en stillingsannonce til en marketingassistent.

Jeg blev ansat fordi virksomheden så mulighed for et øget samarbejde for et byggefirma vi dele kontormiljø med, så jeg laver følgende opgaver:

Grafisk arbejde med annoncer, print og opsætning. Grafisk design med logodesign, grafisk identitet og virksomhedsanalyse. Marketingstrategier og SoMe markedsføring. Front-end webdesign. Eventkoordinering fra ide til udførelse. Reelt arkitektarbejde, fra skitsering til byggemøder og udførelse. 

Grafisk designer indeholder ikke arkitektdelen og det er jeg ikke uddannet indenfor og arkitekt indeholder ikke reklamedelen. Marketingassistent leder tankerne hen på sælger, økonomi og planlægning men det er den titel jeg har indtil vi kommer på noget bedre - mange bud modtages med kyshånd!

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke mindre væsenligt? hvis du er glad for jobbet og arbejdsgiver god, er det vil hovedsagen, alternativt kan du kalde dig altmuliglkvinde, eftetsom du laver lidt af hver.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke,

Det er nok gavnligt at tage udgangspunkt i hvorfor du blev ansat til dette job. Som jeg læser dit indlæg er din uddannelse som arkitekt netop en uddannelse og som sådan mere relateret til dig som person end til jobbet. 

Marketingassistenter laver rigtig mange ting og jeg fornemmer en afstandtagen overfor de udadvendte dele af jobbet. Hvis det var arkitektarbejde du ville lave, hvorfor har du så søgt dette job? 

Foreslår "Marketingassistent, arkitekt" på visitkortet. Det er efterhånden meget almindeligt at skrive titel, uddannelse på visitkortet; måske et anglikansk islet.

Sørg for at få lavet en solid jobbeskrivelse, så der er mulighed for at udvikle dig/jobbet derfra. Det er også et krsv.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er helt klart Marketingkonsulent, Arkitekt, fordi du beskæftiger dig med lidt mere end en marketingassistent og en arkitekt.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontorassistent eller Blæksprutte - der kan jo ikke være meget dybte på de enkelte arbejdsområder hvis det skal nås inden for en arbejdsuge på 50 timer.

/Arco

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)