Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stillingsbetegnelse! Hvad er min titel?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi diskutere lidt på min nye arbejdsplads , som er et reklamebureau, hvilken titel jeg skal have.

Jeg er uddannet arkitekt, men har besvaret en stillingsannonce til en marketingassistent.

Jeg blev ansat fordi virksomheden så mulighed for et øget samarbejde for et byggefirma vi dele kontormiljø med, så jeg laver følgende opgaver:

Grafisk arbejde med annoncer, print og opsætning. Grafisk design med logodesign, grafisk identitet og virksomhedsanalyse. Marketingstrategier og SoMe markedsføring. Front-end webdesign. Eventkoordinering fra ide til udførelse. Reelt arkitektarbejde, fra skitsering til byggemøder og udførelse. 

Grafisk designer indeholder ikke arkitektdelen og det er jeg ikke uddannet indenfor og arkitekt indeholder ikke reklamedelen. Marketingassistent leder tankerne hen på sælger, økonomi og planlægning men det er den titel jeg har indtil vi kommer på noget bedre - mange bud modtages med kyshånd!

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke mindre væsenligt? hvis du er glad for jobbet og arbejdsgiver god, er det vil hovedsagen, alternativt kan du kalde dig altmuliglkvinde, eftetsom du laver lidt af hver.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke,

Det er nok gavnligt at tage udgangspunkt i hvorfor du blev ansat til dette job. Som jeg læser dit indlæg er din uddannelse som arkitekt netop en uddannelse og som sådan mere relateret til dig som person end til jobbet. 

Marketingassistenter laver rigtig mange ting og jeg fornemmer en afstandtagen overfor de udadvendte dele af jobbet. Hvis det var arkitektarbejde du ville lave, hvorfor har du så søgt dette job?