Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et POS kassesystem som kan integreres med woocommerce shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et POS kassesystem som kan blive integreret  med min woocommerce shop "den skal være den lagerstyrende del" gerne med mulighed for stragkodescanner.

skal anvendes til min fysiske butik så derfor skal der ved salg i butikken automatisk trækkes fra i lager antal.

 

der er ikke bruge for integration til kortbetaling da jeg har en separeret GSM kortterminal fra Nets/teller.

der er ikke brug for regnskabs integration da jeg selv dagligt bogføre mit salg fra kassen, webshoppen køre automatisk til dinero.

Skal anvende min egen pc´er med Touch skærm, keyboard, bonprint.

har prøvet et hav af systemer til nu men de kan ikke det jeg søger, med samspil omkring lageret, da jeg kun sælger lagerførte vare.

på forhånd tak :-)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi har for nylig lavet integration til WooCommerce ml. vores kassesystem - en standard platform.

Dinero kan vi også klare hvis du ønsker overførsel af salgstal. Og vi kan såfremt du har en Windows PC installere på din egen pc :)

Du kan læse mere om kassedelen på www.amero.dk og ringe ind og tale med en af vores konsulenter som har ansvaret for WooCommerce integrationen.

Ellers må du gerne uddybe hvad du har brug for 

/Kasper

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad.

Jeg har et forslag til dig. Jeg skriver lige en p.b Smile

/Miriam

Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad

Du er velkommen til at kontakte Bizsys Online Kassesystem. Du kan se mere på www.bizsys.dk 

Du er også velkommen til at kontakte mig direkte på mail: melisa@bizsys.dk 

Med venlig hilsen

Melisa 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)