Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det "nye" linkedin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Jeg har nu prøvet den gratis version af Linkedins Premium Business og overvejer at betale for det, MEN jeg kan faktisk ikke få øje på fordelene.

Efter at Microsoft som sædvanlig har været inde at blande sig og opkøbt Linkedin, har alt ændret sig.  Min profil er blevet skrevet med ord, som jeg ikke selv har forslået. Bla. er den begyndt at skrive i min overskrift, omkring min uddannelse. Det ønsker jeg ikke, men kan ikke rette i den.

Er det slet ikke muligt at få det gamle Linkedins udseende tilbage igen? 

Men vigtigst. Hvilken fordele giver Linkedin mig ved at være betalende medlem. I må meget gerne liste fordele op for jeg mangler virkelig en øjenåbner førend jeg kaster 4000 kr efter Linkedin.

Med venlig hilsen

Ulla Kaaber Christensen, Interactiva.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla

Umiddelbart er fordelene ved Premium LinkedIN lidt ukonkrete og abstrakte, hvis du spørger mig... læs evt. her: https://premium.linkedin.com

Bl.a. fordele ved jobsøgning og overblik over, hvem der kigger på din profil, er inkluderet. Smile1

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ulla Kaaber Christensen:
Ulla Kaaber Christensen, Interactiva.
Jeg - personligt er rigtig glad for at du stiller de spørgsmål her på Amino.

Imidlertid kan jeg med stor sandsynlighed meddele dig at det er ikke Amino folk der driver, hoster eller udvikler platformen Linkedin.

Så på helt egen foranledning vil jeg derfor bede dig - arghhg ... foreslå dig .... at du tager kontakt til de personer der tættere knyttet til Linkedin og som kan svare på dine spørgsmål - som fx om du kan få det gamle udseende tilbage.

Prøv deres support fx.


Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Per Krabbe, scanboat.com:

Ulla Kaaber Christensen:
Ulla Kaaber Christensen, Interactiva.
Jeg - personligt er rigtig glad for at du stiller de spørgsmål her på Amino.

Imidlertid kan jeg med stor sandsynlighed meddele dig at det er ikke Amino folk der driver, hoster eller udvikler platformen Linkedin.

Så på helt egen foranledning vil jeg derfor bede dig - arghhg ... foreslå dig .... at du tager kontakt til de personer der tættere knyttet til Linkedin og som kan svare på dine spørgsmål - som fx om du kan få det gamle udseende tilbage.

Prøv deres support fx.


Hej

Skal vi så ikke bare lukke ned for Amino.dk ??

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla,

Du kan ikke komme tilbage til det gamle look det er ideen at alle skal over på det nye om man kan lide det eller ej.

Personligt er jeg heller ikke fan af det nye design, men vigtigt er at få at vi hvad du ønsker at bruge LinkedIn til før du opgraderer?

Vi køre selv LinkedIn og anvender vores eget produkt i Outlook således at vi kan kommnikere med egen e-mail i stedet for LinkedIn.

/Antonio 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla.

LinkedIn Premium giver en masse fordele, når man benytter platformen til rekruttering og aktiv networking.

LinkedIn Premium giver flere informationer om netværket.

Og benytter man Sales Navigator på LinkedIn, er der en masse muligheder til håndtering af leads.

Jeg kan personligt godt lide det nye layout, for det ensretter i højere grad desktop- og mobil-visning.

Vi har forholdt os tli det nye layout i denne artikel på vores blog: LinkedIn redesignes.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)