Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Virtuelt Adresse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er skal til at opstarte en webshop og skal derfor til at oprette et cvr nummer.

Virksomheden bliver en enkeltmandsvirksomhed og består bare af en almindelig tøj webshop, hvor jeg handler med levandører som ligger inden for EU.

Men jeg er kommet i klemme, og kan ikke rigtig læse mig frem til en løsning, så nu håber jeg nogle af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig.

Det er sådan jeg bor til leje i et rækkehus, har snakket med boligforeningen og de siger at man må ikke starte erhverv i vores bolig. 

Jeg har så derefter ledt efter kontorhoteller, lager osv. men jeg syntes det er dyrt i forhold til hvad man skal give om måneden. 

Men jeg har set at der er andre der skriver man bare skal finde sig en adresseservice eller virtuelt kontor? Men må man det hvis det ikke er en "Fysisk adresse" og er det lovligt. 

Nogle som kan hjælpe mig, vil sætte STOR pris på det.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre.

Jeg tror nemlig at man skal kunne komme kontakt med nogen der kan give mig beskeder eller andet.

Så tror ikke en postboks vil være nok.

Men tak for svar. :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan bruge adresseservice som her http://nordiccall.dk/andre-services/adresservice/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)