Hej Tina Der er som nævnt lidt som skal rettes op, for at gøre det hele lidt mere "troværdigt" :-) Meget muligt, at markedet er stort, men I kan sagtens få bygget en ordenlig forretning op - men det kræver tid og derfor er det vigtigt, at I tager kontakt til nogen, som kan vende lidt med jer omkring siden og komme med nogen idéer. 1. Du/I skriver, at der er fragtfri ved køb over 400kr. - Jeg har lige kørt en ordre ind på 474kr, og jeg skal stadig betale fragt. 2. Billederne er utydelige og jeg tror ikke det giver det retvisende billede af hvordan bukserne reelt ser ud. Her vil jeg anbefale jer et online kursus på youtube, eller hyr en fotograf i netop jeres område, da dette kan redde jer til øget salg. Pøj med arbejdet - og HUSK, ALDRIG AT GIVE OP! Det er ikke millionen der er vigtigst, men at man har det sjovt på rejsen (: |
Hvis jeg gerne vil købe lidt forskelligt tøj hos samme forhandler, forventer jeg et større udvalg af eks bukser ( der er to par at vælge mellem)og evt noget mere om det produkt der sælges. Er det 100 procent bomuld? Og ja kun nogle af varerne kan lægges i kurv. Tror også det betyder noget for kunderne de kan se modellens ansigt og at billerne og tekst er samme str. Vh Karina