Jeg er ved at sætte Abandoned Cart funktionen op på min shop.
Men jeg vil jeg høre om i evt. har gjort jer nogen erfaringer omkring det at få fat i de kunder der har været så fræk, at lade vare blive i kurven uden at købe dem?? :-)
Sæt et delay på 1 time på den mail der sendes ud, og spørg dem så om noget gik galt, og vedhæft et link til deres indkøbskurv, så de kan færdiggøre købet.
Virker dette ikke, så send endnu en mail en dag efter med en lille rabatkode, og se om det lokker dem tilbage :)
Bruger det ikke selv, og i Danmark er det som udgangspunkt ulovligt med mindre du faktisk allerede har fået lov til at sende reklamemails til kunden (de skal, altså inden de dropper kurven, have givet dig udtrykkeligt lov til, at du må sende dem reklamer!)
Se afsnittet om "tabt kurv": http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Vejledning/Ofte-stillede-spoergsmaal/Spam
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
Bruger det ikke selv, og i Danmark er det som udgangspunkt ulovligt med mindre du faktisk allerede har fået lov til at sende reklamemails til kunden (de skal, altså inden de dropper kurven, have givet dig udtrykkeligt lov til, at du må sende dem reklamer!) Se afsnittet om "tabt kurv": http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Vejledning/Ofte-stillede-spoergsmaal/Spam
Det er vel ikke en reklamemail hvis man spørger kunden om hun f.eks. havde problemer med at betale?
EDIT: Det er det så ifølge reglerne :(
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.