Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælgere, kan jeg slippen af med dem?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Trelde
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bliver ringet op alt for tit af en telefonsælger der vil sælge mit firma et eller andet.
De har nu i 10 år ringet forgæves og det vil ringe forgæves til den dag jeg dør.
Kan jeg spare de staklers deres tid og blokerer dette? og hvordan.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Du kan få reklamebeskyttelse på Virk.dk   ; https://indberet.virk.dk/search/virk/reklamebeskyttet

Det tager en del, og resten kan du sige " Nej tak, ingen interesse - farvel"  Det tager ikke mange sec.....

Reklamebeskyttelse på Virk.dk er ikke nok, hvis han samtidig "flasher" telefonnummer på en hjemmeside!

Et fast "nej tak" og på med røret er nok den nemmeste løsning.

Alternativt kunne det jo overvejes at skrive på sin hjemmeside/webshop eller hvad man nu har, at diverse sælgere godt kan spare sig ulejligheden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en rigtig god løsning hvis de ikke ringer fra hemmeligt nr.

På en Iphone går du ind under INDSTILLINGER og klikker på GRØN TELEFON og på OPKALDSBLOKERING OG ID.  Under BLOKER KONTAKT  indskriver du det nummer som lige har ringet uden dit tilsagn og som du ikke vil høre fra igen.  DET virker !!

Nummeret der ringede og som du vil blokere, kan du finde ved at klikke på din telefon og gå ind under det blå ur SENESTE.

For en sikkerheds skyld kan du kontrollere nummeret i KRAK før du blokerer, hvor der ofte med de første 2 cifre enten 72.... eller 52.... står telemarketing. Hvis det nu er en gammel moster fra Jylland eller en gammel ven fra fortiden som har fundet dit nr og ringer til dig, er det ikke så godt at du blokerer.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger de telefonsælgere, som ikke forstår en venlig afvisning første gang, om vedkommende lige kan hænge på et øjeblik. Derefter lægger jeg telefonen fra mig og lader vedkommende hænge i røret til de selv lægger på. De ringer aldrig igen... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også hente appen 180.
Den skriver hvis det er telemarketing der ringer. Dog ikke ved skjult Nr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)