Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg fra webshop ????

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal der til for at man får salg fra sin webshop? Hvor længe skal man "forvente" at der går før der kommer salg i den?

På forhånd tak for hjælpen. Enten til råd og ideer eller kontakt info på personer der kan være behjælpelige.

Mvh Marlene

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:46

Handler om produkt, pris, målgruppe og meget meget mere som omhandler selve produkter.
Forstå mig ret.... Nike trænings sko nu 3995 kr..... den kommer til at tage tid.

Det handler også om hvad du gør for at få din shop frem.
SEO er vigtigt men ingen gider lave det.
Adword, facebook, nyhedsbrev osv osv osv.

Smid et link til din shop så kan vi råde meget mere. 

Tilmeldt 25. Dec 15
Skrevet kl. 07:59

Www.needbym.dk. Jeg bruger meget Facebook til at linke til min side.. har rigtig gode priser og har rigtig gode kvaliteter....

Tilmeldt 25. Dec 15
Skrevet kl. 07:59

Tak for svaret.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:30

Mmaerkedahl:
Hvad skal der til for at man får salg fra sin webshop? Hvor længe skal man "forvente" at der går før der kommer salg i den?

Du skal nok få kigget din webshop grundigt efter i sømmene. Dine produkter bør være øverst, med tydelige Call to action knapper (købsknapper).

Istedet er der en slider, hvor nogle af billederne er meget utydelige. Der er intet der angiver, hvor man sendes hen, hvis man klikker på billederne, og når man klikker, bliver man sendt forskellige steder hen, fx. til Facebook, eller en næsten tom side.  Meget forvirrende.

Der er engelske ord på shoppen, og alt i alt, ser den noget ufærdig ud. Jeg håber virkelig ikke du har givet 20.000,- for den Surprise

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:35

Det første jeg synes du skal gøre, er at sørge for at alting er på dansk, og at der ikke er nogle tomme kategorier. Jeg synes også kategorierne skal vises frem, istedet for at de er gemt bag "Category".

Lige nu er det blandet engelsk og dansk, og det er noget roderi.
Specielt hvis du vil have noget gratis trafik fra søgemaskinerne.

:-)

Tilmeldt 25. Dec 15
Skrevet kl. 09:01

Det har jeg.. og det hedder +20..... 🙈🙈

Ok jeg må få dem til at lave alt på dansk så...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:12
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Marlene,

Jeg kunne forstille mig, at det var dit eget brand. I så fald må du nød til at overbevise forbrugeren hvorfor, at der skal købes fra lige præcis din shop med dit produkt frem for f.eks. H&M (sikkert billigere - og forbrugeren føler tryghed her)

Derudover er din shop meget kedelig og ikke særlig energisk. Jeg vil for alt i verden ikke anbefale dig, at gøre brug af Prestashop / Magento til din lille forretning.

Jeg taler ud fra erfaring. Senest fra 1-2 måneder siden designede og udviklede jeg en ny webshop for en forretning - fuldkommen som din. En kvinde med eget tøjbrand. Dog omsætter hende her for et lille millionbeløb i kvartalet. Jeg hævede hendes konverting fra ca. 1,2% > 2,8% (133% stigning).

Hvis du vil have nogle konkrete eksempler på hvor ledningen knækker, så vil jeg foretrække at ringe dig op. Du skal bare booke en opringning på min hjemmeside.

- Min egen kalender til at hjælpe dig er booket op. Men jeg kan hjælpe dig med mine råd og vejledning.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:20

Mmaerkedahl:
Ok jeg må få dem til at lave alt på dansk så...

Du kan og bør, kræve meget mere af dem for de penge. Jeg synes faktisk du skal sende dem et link til denne tråd, måske det kan få dem til at oppe sig lidt. For som din shop ser ud nu, så har de ladet dig i stikken med et næsten ubrugeligt produkt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:21

Tim J. F. Nielsen :

Mmaerkedahl:

Du skal nok få kigget din webshop grundigt efter i sømmene. Dine produkter bør være øverst, med tydelige Call to action knapper (købsknapper).

Istedet er der en slider, hvor nogle af billederne er meget utydelige. Der er intet der angiver, hvor man sendes hen, hvis man klikker på billederne, og når man klikker, bliver man sendt forskellige steder hen, fx. til Facebook, eller en næsten tom side.  Meget forvirrende.

Der er engelske ord på shoppen, og alt i alt, ser den noget ufærdig ud. Jeg håber virkelig ikke du har givet 20.000,- for den Surprise

Hej Tim J. F. Nielsen,

Hvorfor har du valgt at give mig en stjerne? Jeg vil udelukkende hjælpe hende. Min kalender er endda booket, så jeg har slet ikke mulighed for at lave hendes shop - kun give hende konkrete råd.

Jeg er forarget over hvorfor jeg skal have 1 stjerne fra dig for min ovenstående kommentarer.

God weekend...

Vh. Kasper
SEDIA.DK 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)