Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg har alt for mange ideer ...!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner,


Første indlæg herinde, men som I ved, så har alting en start.


Jeg har et problem. Et luksus et af starten: Jeg flyder over med ideer - som i hel vanvittig grad.

Uden omsvøb så får jeg tre-fire nye virksomhedsideer (af store/små størrelser og relevans) hver eneste dag, men jeg har overordentligt svært ved at prioritere, hvad jeg skal satse på.

Derfor vil jeg gerne vide, om der er nogle herinde, der har lyst til at 'sparre' ideer med mig, og få hjælp til, hvilke(n) ide(er), jeg skal sætte min lid til ...?

Jeg ved godt, det er en stor ting at bede om, men jeg har i den grad brug for et netværk af 'eksperter', der kan stille de rigtige spørgsmål og eventuelt hjælpe med at få den rette idé i luften.


På forhånd tak! :)

BR

/DonGomez

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Opstil kriterier for, hvad der går en ide god / dårlig
2) Lav en evaluering på hvert kriterie fra 1-10
3) Find den ide med den højeste score og afsted

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simpel Smile

Den ide som er i dit hoved 14 dage efter du har tænkt den og som bare ikke vil forlade dit hoved
Ja, det er den du skal starte og gå efter 100%
På den måde sikre du dig at energi og passion er til stede.

En lige et spørgsmål!
Hvor mange af de ideer du får har du bevæget dig det første skidt for at udfører?
Hvis dit svar er ingen er du som alle andre.... vi er født lige og er ikke unikke med mindre vi har en diagnose i svær grad.
Hvis du siger alle er du også som alle andre som opgiver for hurtig.

Hvis du siger et og du knokler på det hverdag fordi du bare ikke kan lade være og tror på at succes rammer dig på et tidspunkt selv om du godt nok føler der er modvind hele vejen...... ja så er du 1 ud af 1000.

Lige nu beder du om at folk skal hjælpe dig med at sortere i de luftkasteller som suser rundt i hovedet af de og allerede er blevet en milliardforretning.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ide er ikke en ide før den skrives ned og bliver beskrevet ordentlig, indtil da er den kun en tanke :)

Vejen til succes er at du

Først skriver dine tanker ned, analyserer og bearbejder dem så de bliver til ideer

Dernæst tager du dine velbeskrevne ideer videre til en som gider høre på dig og sparer med dem om dine ideer, checker markedspotentiale og alt det der.

Dernæst går du igang og bliver ved med at holde fokus KUN på den ene idé - arbejder hårdt i 18 timer i døgnet i fem år i træk. (og uden nogen nævneværdig løn.

Sæt dine mål 10 gange højere end du tror er muligt. Hvis du nu kun når 80% af dine mål, er du stadig nået 8 gange længere end du oprindeligt troede du ville.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)