Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en god ide - hjælp til at komme videre

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Alle,

Jeg har fået en god ide, rent faktisk har jeg gået og tænkt lidt på den i et par år, men nu syntes jeg at jeg er klar til at få taget noget aktion og få gjort noget ved ideen

Nu vil jeg ikke afsløre for meget her inde, da jeg som alle andre opfindere nok er ret paranoid

Der er tale om et lille device som f.eks. Kan produceres i 2 udgaver, en billig model som har en enkel timer funktion, eller en noget dyere udgave som også skal være udstyret med et kamera, samt simkort ( til at sende smser )til den dyre udgave vil der f.eks. også udvikles en app så man kan styre den over telefonen

Den billige udgave kan jeg selv lave en prototype af, og dette begynder jeg på her til foråret, så kan jeg få den afprøvet og se om den rent faktisk virker ( men det er jeg nu ikke i tvivl om at den gør)

Potentielt er der op til ca. 2 mio potentielle købere i danmark, men det er nok ikke alle der vil købe en, men, jeg vil tro at ca. 250.000 vil være klar til at investere i en ( i hvert fald den billige model )

Mht. Prisen vil jeg tro at den billige kan produceres for under 30 - 40 kr, og måske sælges for ca. 295 kr..

Den dyre vil formentlig kunne produceres for ca. Kr. 300 (man kan i hvert fald købe en mobil for de penge som indeholder kamera og sms funktionen som jeg skal bruge ) prisen kunne være kr. 995

Prototypen vil jo på ingen måder være en der kan sælges, da den jo gerne skal fremstilles i et lækkert design mm, men hvordan kommer jeg videre med at finde en producent som kan designe og producere den, og hvad med patent mm ?

Håber i kan hjælpe mig videre på trods af de meget få informationer

/Klaus

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg får en god idé hver uge. Det er potentielt 52 (53) gode påfund hvert år. Den sidste jeg fik ville kunne bruges til overvægtige eller folk med dårlig ryg. Vi taler om en helt ny måde at sidde på. Potentielt er der vel ca. 2 millioner sygedage om året som skyldes dårlig ryg. Du kan selv regne ud hvor min ene opfindelse vil kunne påvirke positivt i forhold til dårlig ryg.

Måske kan jeg blive millionær.

Faktisk har jeg mange andre gode ideer liggende. Jeg mangler bare nogen som kan hjælpe mig med min idé. Jeg elsker dine friske tiltag, men du bliver nødt til at sige noget mere, hvis nogen skal kunne hjælpe dig. Der er meget langt fra tanke til handling. Jeg er ret sikker på at folk får en bedre ryg før du er kommet i gang med din opfindelse. 

Du skal bare komme igang. Find nogle der vil hjælpe. Prøv at starte her: http://www.opfinderforeningen.dk/jeg-har-en-ide/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)