Hej Jeg ville så gerne have sat dette indlæg under Freelancer, men der levens åbenbart ikke plads til "håndens arbejde" der Jeg leder efter en freelancer person / mindre firma, som kunne tænke sig ad hoc opgaver i det københavnske. Lige p.t vil det primært være enkeltstående opgaver som f.eks. vinduespolering/afrensning på nybyggeri. Det kan også komme på tale med faste rengøringsopgaver indenfor erhverv. Jeg er selv indehaver af et rengøringsfirma i Aarhus, men får til tider forespørgelser på opgaver i det københavnske. Og så ville jeg rigtig gerne finde en god stabil og samvittighedsfuld samarbejdspartner, som er lokal. Jeg tænker at du måske kører selvstændig - måske med et par ansatte. Men så du selv hele tiden ved hvad der foregår og tager 100% ansvar. Du er heller ikke typen der går på weekend førend opgaven er løst osv. Du skal have rigtig godt kendskab til branchen og viden om hvordan man udfører de forskellige opgaver. Altså skal du ikke famle i blinde, hvis du f.eks. skal hoppe i en lift og 40 meter op for at pudse et vindue. Eller hvis du næste dag skal tage kalkrander af en toilet osv. Ligeledes tager jeg som en selvfølge, at du kender til alle arbejdsregler (sikkerhed osv.) så du arbejder og agerer professionelt. Endnu kan jeg ikke tilbyde dig noget fast, men kun ad hoc opgaver (Har helt konkret en større facadeopgave). Men som tiden går og vi får et godt samarbejde på ad hoc opgaverne, vil jeg bestemt også ligge mig i selen for at skaffe dig faste opgaver, hvis du ønsker det. Smid en besked, hvis du kunne være interesseret i en dialog om mulighederne. |
Jamen held og lykke med at finde en som kan det hele, det er urealistisk og specielt efter som du intet fast har på hånden, jeg ville dele det op i vinduespolering og så rengøring, det de færreste vinduespudsere som gider vaske lokum.
Men held og lykke.