Kan man forbinde en app med google maps?
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Philip Juul
Skrevet
25-01-2017 kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej med jer!
Har nogle af jer kloge hoder ide om man kan forbinde en app sammen med google maps? Sådan den fx. følger google maps, om hvor man er/via gpsen i maps. Eller er den enste/nemmeste mulighed via lokalitetstjenster?
Mvh
Philip Juul
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
En mobil app kan sagtnes kodes med Google Maps hvis det er det du mener?
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Philip Juul
Skrevet
25-01-2017 kl. 12:14
Svar
Det jeg vil hen til, er at du kan kode din egen aap, så din app kan følgee hvor du er/hvor du vil hen, via google maps.
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
jada...ved at bruge telefonens gps kan du
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Philip Juul
Skrevet
25-01-2017 kl. 12:26
Svar
Mente mere om der var nogle der havde erfaring omkring at gøre det med selve google maps/andre mapping services?
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Mente mere om der var nogle der havde erfaring omkring at gøre det med selve google maps/andre mapping services?
Hvis du snakker med dem der skal kode din app for dig så kan de sagtens gøre det.
Svar
Tilmeldt 9. Feb 12
Hvis du snakker med dem der skal kode din app for dig så kan de sagtens gøre det.
Ellers er de sgu nogle amatører
Svar
Tilmeldt 23. May 08