Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Danløn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :-)

Så er det snart, at jeg skal udbetale min første løn til mig selv, og her har jeg så fået anbefalet Danløn. Jeg har her også fået anbefalet, at få en revisor eller bogholder til, at sætte det hele op for mig i første omgang, og det er derfor jeg skriver nu.

Kan du eller kender du en, som kan hjælpe mig med opstart af Danløn? Jeg betaler selvfølgelig for det.

Skriv til mig på cr@powercircle.dk, hvis det er en opgave for dig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan næsten ikke lade være med at nævne eIndkomst hos Skat, hvis det kun er dig selv, som helt ukompliceret skal have løn. Men det var så ikke dét, du spurgte om.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et godt forslag!

Dog vil jeg indenfor det næste kvartal få min første ansatte, så det kunne være fedt og få styr på det hele på én gang, så det bare spiller!

Men tak for dit bud :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cecilie.
Kunne ikke undgå at lægge mærke til, at du har lavet to indlæg ifm. med dit selskab. Det lyder som om det kunne være en fornuftig ide for dig, at få en fast bogholder tilknyttet din virksomhed. Mest mht til fradrag mv. Kan anbefale dig at bruge Agera - du er også velkommen til at sende mig en mail på ds@bschmidt.dk for et uforpligtende tilbud. God søndag til dig :-)

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)