Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CBS-studerende søger virksomhed til værdiansættelse - Bachelorprojekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal til at skrive bachelorafhandling på Copenhagen Business School omkring slutningen af februar frem til ca. midt maj. Opgaven tager udgangspunkt i faget ”Virksomhedshandel, herunder generationsskifte”.

Selvom fagets titel giver udtryk for, at netop din virksomhed skal stå overfor en virksomhedshandel eller et generationsskiftet, så er dette IKKE et krav eller en forudsætning. Overordnet set bunder det ud i en værdiansættelse samt muligvis andre relevante emner omkring salg eller generationsskifte af din virksomhed.

Jeg arbejder selvstændigt med projektet, hvorfor jeg kommer til at være din/jeres kontaktperson.

Kunne du have interesse i, at vide hvad din virksomhed er værd, og hvad du muligvis ville kunne få for den, hvis den blev solgt idag? Hvis du kan nikke ja til dette, så kan jeg måske hjælpe dig.

Vil du stille din virksomhed til rådighed til projektet? Jeg stræber efter at udarbejde en solid opgave, som kan anvendes i forhold til virksomhedens eventuelle salg/skifte. Jeg er meget åben overfor hvilken virksomhedstype eller branche, som opgaven i sidste ende afspejler. 

Hvis ovenstående vækker interesse, så tøv ikke med at skrive en mail: christoffer.retz@gmail.com eller ring på tlf: 40 41 33 36, så vi kan finde ud af noget i fællesskab.

Jeg beklager meget hvis opslaget er slået op et forkert sted.

Hvis I ønsker at vide mere om faget; ”Virksomhedshandel, herunder generationsskifte”, kan I se følgende linkhttp://kursuskatalog.cbs.dk/2015-2016/BA-BHAAV1581U.aspx

Med venlig hilsen

Christoffer Retz

PS: Hvis i kender nogle der kunne have interesse i det, eller kan hjælpe mig på anden vis med at finde nogle, så hold jer endelig ikke tilbage med at dele opslaget, kontakte dem i kender eller skrive til mig på ovenstående eller her på tråden.

PPS: Det er muligt at lave en fortrolighedserklæring såfremt det skulle ønskes.

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tilladder mig lige at "bumpe" opslaget.

Håber der er nogen der evt. kan hjælpe, eller kender nogen der kunne være interesseret.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Saxis / Amino Virksomhedsbørs. Alternativt ta' kontakt til nogle af virksomhedsmæglerne, som kan se en interesse i sådan en opgave.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)