Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg er Opfinder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bogense
Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Aminoer.
Kan nogen hjælpe mig videre i min søgen.
Jeg prøver at finde ud af hvad jeg skal bruge mine kompetencer til?
Jeg er uddannet Produktionsteknolog med speciale i konstruktionen af maskiner.
Har arbejdet med dette noget tid nu, men mangler at blive udfordret på min kreativitet!

På min arbejdsplads som producerer maskiner og tekniske løsninger inde for wastefood og procesindustrien er der ikke spille rum til de virkelig innovative løsninger.

Mit problem er at jeg dagligt kommer på idéer og løsninger som bare strander som en skitse på min telefon.

De idéer jeg får kommer tit ud af arbejdsmesige og hverdags problematikker hvor jeg ofte ender ud med at opfinde mig ud af et problem.
Det er blevet min hobby, jeg roder med opfindelser og har en del funktionelle prototyper liggende rundt omkring derhjemme.
Jeg kunne godt tænke mig at kunne leve af at hitte på ting. Men gider ikke patenter og cvr nr, jeg stræber ikke efter at blive rig eller kendt! Kun at kunne bidrage med netop mine spids kompetencer,
Til slut vil jeg kun sige, hvis der er nogen der kender nogen eller har hørt om et firma der har sådan nogen som mig ansat og måske beskæftiger sig med en bred vifte patenter og produkter i må i gerne
give mig besked.
Eller hvis nogen vil give mig en udfordring på en problematik, vil jeg gerne stå til rådighed med mulige løsninger😊
Eller det kan være i har en anden idé til
hvordan jeg kommer videre i min søgen.

Med venlig hilsen Bjarne.





Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Hvor holder du til i landet? er du villig til at flytte efter et job?

 

Hilsen

Ravn

Fra Bogense
Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.
Jeg bor på Nordfyn.
Men er da villig til at køre et stykke vej efter det rette job.
Hvad kan du tilbyde?
Mvh Bjarne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne.

Jeg forsøger at kontakte dig selv om dit indlæg snart er 3 år gammelt.

Hvor er du i dag ifht. det du skrev om den gang.? 

Grunden til at jeg kontakter dig er, at jeg også har interesse for opfindelser og innovation.

Jeg har også gjort mig tanker om forskellige forbedringer af produkter eller mulige 

kombinations løsninger men lidt lige som for dit vedkommende når det ikke længere.

Jeg fornemmer at jeg har brug for en som kan se på tingene fra en anden vinkel med

nye indput som påvirker mine tanker mere kreativt frem mod en god løsning.

Måske er det lidt det samme du mangler for at komme videre med dine ideer og prototyper.

Måske er vi et godt match ?

Mvh. Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)