Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm udseende af hjemmeside IntProfit.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes okay desgin til det du vil havde frem dog synes jeg ikke rigtig andre sider end start siden virker

jeg kan hjælpe hvis det er 

Mvh.

Mathias

OnlineItSupport

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke vild med wordpress. Det gavner mig intet angående webudvikling, design og programmering. :) Synes det er mere spændende selv at kode og designe. Men tak for input. ;)

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam kun for at se om folk synes det er fint. Har fået afvide flere billeder og det skal gøres mobilvenlig. Så det ville jeg bruge tid på at gøre og vende tilbage om et par uger, når det meste er blevet opdateret :)))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

IntProfit:

Det er kodet fra bunden :).

Kan godt se det skal gøres mobilvenlig. Det kommer det FORHÅBELIGT til også. :o))

hvad er grunden når der findes wordpress der kan lave hurtigere side end din nuværende og bedre søgemaskine optimeret og så er det jo udviklet i forvejen fra bunden af og du behøver ikke lave noget det er bare at tilføje plug in evt indstille dem lidt , for der er masser af udfordringer med nuværende cms

måske er det lettest starte forfra især hvis der bruges masser af udvikling på noget der findes i forvejen , jeg kan faktiske ikke se på nuværende tidspunkt intet på din side som wordpress kan.

Bare fordi det er WordPress, så er det ikke nødvendigvis bedre for SEO at benytte det, fremfor at kode fra bunden. En stor del af SEO er hastigheden på siden, og at kode fra bunden og ikke være bundet til et CMS system gør siden væsentlig hurtigere... 

Så er der self. Yoast SEO som kan give dig vejledning i forhold til SEO og hvad der kunne gøres bedre, men kender du alle de ting i forvejen, så kan man sagtens lave det selv uden WordPress. 

Så giver dig ikke helt ret. 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg synes du skal havde lidt flere billeder også et logo og jeg vil gerne hjælpe med logoet til en billig pris jeg synes også den skal gøres lidt mere mobil venlig ellers er den sku hjemme

Mvh.
Mathias
OnlineItSupport

Fra Skive
Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at jeg syntes den virker ret kedelig og teksttung - men det har andre jo også kommenteret.
Farvesammensætningen og den meget sektionsopdelte opbygning gør at den virker seriøs og troværdig.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøger at slette et indlæg jeg lige lagde på da det var henvendt til een i tråden og sådan gik det ikke :-)

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine bedømmelser alle sammen! :) Det hjælper med sådan noget kritik og ros! :))

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Ravn-Nielsen / Design By Ravn:

Mikael christiansen:

IntProfit:

Det er kodet fra bunden :).

Kan godt se det skal gøres mobilvenlig. Det kommer det FORHÅBELIGT til også. :o))

hvad er grunden når der findes wordpress der kan lave hurtigere side end din nuværende og bedre søgemaskine optimeret og så er det jo udviklet i forvejen fra bunden af og du behøver ikke lave noget det er bare at tilføje plug in evt indstille dem lidt , for der er masser af udfordringer med nuværende cms

måske er det lettest starte forfra især hvis der bruges masser af udvikling på noget der findes i forvejen , jeg kan faktiske ikke se på nuværende tidspunkt intet på din side som wordpress kan.

Bare fordi det er WordPress, så er det ikke nødvendigvis bedre for SEO at benytte det, fremfor at kode fra bunden. En stor del af SEO er hastigheden på siden, og at kode fra bunden og ikke være bundet til et CMS system gør siden væsentlig hurtigere... 

Så er der self. Yoast SEO som kan give dig vejledning i forhold til SEO og hvad der kunne gøres bedre, men kender du alle de ting i forvejen, så kan man sagtens lave det selv uden WordPress. 

Så giver dig ikke helt ret. 

jeg ved ikke hvad du mener ????? 

hvad er du ikke giver mig helt ret i ???????

jeg skriver jo wordpress er bedre fordi wordpress ikke har disse fejl  , selvfølgelige hvis kan kode siden fra bunden af uden fejl kan det sagtens være bedre ikke at bruge wordpresse , 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er bedst hvis det er kodet fra bunden, så slipper man for skulle opdatere hver gang der er nye versioner af det ene og andet, foruden din side bliver en helt del lettere og hurtigere, da den slipper for en masse ekstra pladder man ikke har brug for alligevel, især hvis man bruger et Tema (Theme), hvor man tit kunne fjerne 50% af funktionerne.

Ideen med Wordpress er at det er et CMS, som gør det nemmere at styre siden, for dem der ejer den.


Du kan dog stadigvæk lave en hurtig super side i Wordpress, hvis man udvikler sit eget theme fra bunden, men man ville stadigvæk være bundet af Wordpress opdateringer osv så. Ville helt klart foretrække et selv-udviklet fra bunden system, så har man fuld kontrol over alt.

--

IntProfit ser fin ud. Få lige smidt 2017 ind istedet for 2016 dog ;) men ellers et fint overskueligt design, lidt af den ældre stil. Folk er jo så glade for flat design i dag.


Held og lykke med siden!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)