Jeg kunne godt tænke mig at prøve at sælge mine grafiske designs på plakater og/eller lærreder. Jeg har før solgt dem på t-shirts via. spreadshirt.com, hvor man kan åbne en shop og bestemme et beløb man tjener på hver t-shirt der bliver solgt.
Jeg tænkte derfor måske der fandtes en lignende hjemmeside hvor man kan åbne en shop og sælge plakater med ens eget design hvor man ikke selv står for at printe det og sende det ud til kunderne osv, men hvor man stadig har mulighed for at tjene på det.
Du kan ikke åbne en shop hos mig, men dine design kan komme på min side, hvor jeg så printer og sender de ordre der evt. Kommer ind. Du får så provision af dette.
Søger en side hvor man kan åbne en shop gratis hos en udbyder der kan printe og sende plakater med mine designs
Meget gerne hvor betalingen kan overføres til paypal.
Altså du søger et sted som har lyst til at lave resten af plakaten, markedsføre det for dig, betale gebyr på kreditkort køb med et smart system så du kan hente dine penge når du har lyst........ Og glemte næsten helt.... det skal være gratis......................
Følger lige med her, søger noget lignede inde for opskrifter på mad som jeg ikke selv gider lave.
Google is your friend :) http://www.creativebloq.com/career/sell-design-online-912746
Du kan ikke åbne en shop hos mig, men dine design kan komme på min side, hvor jeg så printer og sender de ordre der evt. Kommer ind. Du får så provision af dette.