Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System udvikling tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i eller du et projekt eller en opgave i ønsker at få udviklet, så har i her muligheden for at få en professionel udvikler til en yderst fordelagtig pris

Jeg er en erfaren udvikler der efter +20 år som udvikler har taget beslutningen om at gå selvstændig

Det vigtigste i starten er at få gode referencer, derfor tilbyder jeg kodning af systemer samt også lettere opgaver som hjemmesider og webshops til meget fordelagtige priser og betingelser (ingen forudbetalinger)

Kvalifikationer: sprog C# , J2EE , PHP alle med min 15 års erfaring , erfaring fra internationale udviklings projekter samt ansættelse i større dansk IT firma

Jeg har naturligvis et CVR, pga tidligere ansættelse ønsker jeg endnu ikke at frigive navn på offentligt forum

Jeg er også interesseret i evt samarbejde med eksisterende IT firmaer i forhold til evt  under leverandør arbejde, ved større opgaver har jeg et stort netværk af kollegaer i ind og udland der evt kan trækkes på

Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flyttet forkert under forum

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du må gerne sende mig en privat besked. Jeg står snart over for at skulle have udviklet noget, dog ikke nogen særlig stor opgave, men kan godt bruge en erfaren udvikler.

Mvh. 

Thomas Hald

magic22

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)