Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør til mine butikker i København.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er indehaver af 2 skomagerbutikker i København med god vækst. Vi bygger på med 1-2 nye butikker årligt. Udover vores hovedopgaver, som består af, reparationer af sko, sælger vi også lædervarer såsom tasker, bælter og punge i høj kvalitet. Vi har kastet os ud i et nyt projekt, hvor vi gerne vil sælge sko i høj kvalitet. Vores målgruppe er herre og kvinder mellem 35-45 år. Vi søger behagelige sko i ægte læder, som kan bruges i hverdagen. Vi ser frem til et stærkt samarbejde, med vores kommende leverandør.

Varme hilsner

Oliver.

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger dine butikker? :)

Mvh.
Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan sætte dig i forbindelse en kammerart i Thailand.

Han mangler noget at lave og her er der virkelig kvalitets læder til de rigtige penge.
Dog skal man have en som kan tjekke kvaliteten så man ikke bare får 2. sortering fordi man er i et andet land.

Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Hvis det er en opgave du kan klare og er interesseret i et stærkt samarbejde, er du meget velkommen til, at skrive en pb. Så vil jeg med glæde komme med yderlige oplysninger :)

/Oliver

Tilmeldt 12. Dec 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis din kammerart på et tidspunkt kommer forbi Danmark, kan vi altid sidde ned og tage en snak i en af mine butikker. Måske kunne han evt. tage nogle prøver med, så jeg bedre kunne få et indtryk af det han sælger. Jeg er ikke særlig tryg ved at handle ud fra Danmarks grænser, hvis jeg ikke er der selv fysisk. Jeg har heller ikke tid eller overskud til selv at rejse på nuværende tidspunkt :)

Mvh

Oliver.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver.

Han sælger ingenting men finder alt efter hvad forretninger søger.
Lidt som at have en ansat på procent sats til at styre udlandet.

Se han ikke som en sælgere men en hjælper hvor du lære ham hvad du vil have og hvad han skal holde øje med.

Var bare en ide til dig og gør det ikke selv men nogle lever af det her Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)