Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man oprette en billig Erhvervskonto?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det koster iflg. uafhængige my banker ca 15-1700 kr om året at drive en erhvervskonto.

Dét er noget vrøvl ... det vil bankerne måske gerne have dig til at tro, og så længe det får lov at stå udfordret vil det være sandhed. Bankindustrien er præget af grådige mennesker og forældede systemer, og ingen motivation til at gøre noget ved det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Cookie - John Hannover:
Det koster iflg. uafhængige my banker ca 15-1700 kr om året at drive en erhvervskonto.

Dét er noget vrøvl ... det vil bankerne måske gerne have dig til at tro, og så længe det får lov at stå udfordret vil det være sandhed. Bankindustrien er præget af grådige mennesker og forældede systemer, og ingen motivation til at gøre noget ved det.

det er jo opgivet af de uafhænige mybanker - bedre kan man vil ikke komme det - om bankerne er grådige osv må du mene helt som du vil - personligt synes jeg ikke det lyder som usandsynligt - 

Det er også dybt mystisk hvis man kunne generalisere som du - overfor alle ca 70 pengeinstitutter i Danmark - og jeg kender mange i udlandet - og mener teknologi osv er ret ens - så ALLE banker - ikke EN der har fundet ud af hvordan de skal gøre? Du må kunne tjene en formue hvis du kunne rådgive bare EN bank i hvordan den skal skæres Smile 
Nogen er sikkert grådige - nogen er sikkert forældede nogen er begge dele- man alle - er generelt en tossebemærkning - f.eks alle der hedder Mikkel mangler indsigt - ville næppe passe vel?

vh John  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler ikke om hvad jeg mener, det handler om mit kendskab til økonomi og drift af IT Systemer :-)

Din "tosse"-kommentar er et personagreb, og bunder formodentligt i at du ikke er i stand til fremføre saglige argumenter for din påstand. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Det handler ikke om hvad jeg mener, det handler om mit kendskab til økonomi og drift af IT Systemer :-)

Din "tosse"-kommentar er et personagreb, og bunder formodentligt i at du ikke er i stand til fremføre saglige argumenter for din påstand. 

skidt humør hva - Og det er ikke sagligt at mene at det at skære 70 pengeinstutter + alle udenlandske  over en kam er galt og - at de nok konkurrer og sikkert med glæde ville have en af din kaliber til at hjælpe dem med økonomi og drift af IT systemer - du må jo være en ren IT stjerne kan alle her jo forstå.

Vi bringer nu nok ikke meget nyt til den undrende masse her - det er heller ikke nødvendigt vi skal enes - 

Hav en god weekend 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Piddle:
Må indrømme at jeg var ret overrasket over deres gebyr og oprettelses omkostninger, når jeg ikke skal tage lån eller kredit og primært "kun" bruge erhvervs-kontoen til basis forbrug. 

Det er da ikke så mærkeligt,  for du vil jo rent faktisk være en rigtigt dårlig kunde for banken, da du hverken skal have låne eller have kredit, der er jo på dem banken tjener deres penge.  Pt. taber banker faktisk penge på indlån pga. den negative rente.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@Piddle 

Jeg kan anbefale JYSKE BANK

Det koster 5000 kr. men herefter meget få/lave gebyrer

Var ikke selv kunde Jyske Bank privat før start af firma og har stadig privat konto andetsteds (pga realkreditlån) 

Men jeg bliver nødt til at rose Jyske Bank. 

Fantastisk engagerede medarbejdere, ærlige og seriøse, og ikke arrogante som man ser i visse andre banker, ikke mindsk Nordea, men også en bank som Arbejdernes Landsbank skuffede gevaldigt da jeg søgte om erhvervskonto. Hvad giver I? Medarbejderen sad med benene på bordet??? 

Som et forbehold skal naturligvis siges at ens indtryk vil bero på de medarbejdere som man nu møder i en konkret afdeling. Men det må så være. 

Jeg har simpelthen aldrig oplevet så seriøse medarbejdere som i Jyske Bank - det er helt tydeligt at de stadig har deres personlige engagement tilbage. Skønt. 

Så dette er min klare anbefaling. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Market Select ApS - Targethouse concept Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig, hver enkelt bank virksomhed træffer Deres egne pris strategier.

Dog er det jo horribelt, at man sammen med det politiske system påtvinger danske forbruger en  dansk bank ( tungen NEMID), hvor du som forbruger betaler for at producere Bank arbejdet ( homebanking) - samtidig er ansvaret flyttet fra bank og bak personale til den enkelte forbruger: I dag er der ingen bankrøverier i bankerne. Det er gelende blevet flyttet hjem til den enkelte homebanking forbruger.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)