Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress opfører sig mærkeligt - og svarer ikke altid

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min Woocommerce butik (humlepusheren.dk) opfører sig mærkeligt - og har gjort det et stykke tid. Frontend virker fint, men jeg har problemer på "bagsiden". Når jeg har ændret på noget i administrationen og gemmer, gemmer den indstillingerne, men svarer ikke - jeg får en blank skærm i browseren. Så skal jeg ind på hjemmesiden igen, og så klikke mig vej frem til der, hvor jeg var.

Billeder fungerer heller ikke. Jeg kan godt uploade billeder, men den vil ikke generere thumbnails, heller ikke når jeg vælger at regenerere dem. Jeg har prøvet at ændre på memory settings, men uden at det ændrer noget som helst.

Er der nogen, der har en idé om, hvad der er galt? Eller har forslag til, hvad jeg kan prøve at lave om?

Jeg har deaktiveret og slettet alle plugins, som jeg ikke bruger. Jeg har optimeret cache mm. med WP Rocket. Jeg havde mistanke om, at det var Cloudflare, som gav problemer, så har droppet det, og bruger i stedet en anden SSL løsning (og har selvfølgelig ændret DNS væk fra Cloudflare). Intet af det, jeg har gjort, har hjulpet - men heller ikke gjort det værre.

Butikken fungerer, men jeg kan ikke lægge nye produkter ind, fordi de så ikke får billeder. Det er derfor, der mangler foto til "Orval".

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du ligger hos Meebox. Er det er std. webhotel eller Pro? Kunne godt være her du skal kigge

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at spørge din udbyder? De burde kunne se i nogle logs hvis noget er helt galt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lucas er inde på, så start med at kigge i logfilerne - tjek også at du ikke har opbrugt pladsen på dit webhotel. Hvis du ikke har mere plads, kan der også ske sjove ting og sager.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg prøver at tjekke log. Plads og trafik har jeg masser af tilbage hos Meebox, så det er ikke derfor. Og som en har skrevet i en besked, skal jeg vist have kigget på mit theme - det er et tomt child theme til Storefront, så det burde egentlig ikke give problemer, men det er værd at kigge på alligevel.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det VAR tilsyneladende mit child theme, som gav problemer. Det var ellers hentet fra en guide, som anbefalede det. Nu har jeg selv lavet et child theme til Storefront, og det lader til at fungere fint. Tak for input, aminoer :-)

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt du fik løst problemet :-)

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)