Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce hosting

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at oprette en webshop med woocommerce hvor jeg skal have mulighed at have op til 20000 produkter.

Til dette skal jeg bruge noget hosting til at drive det hele på ordenligt vis.

Jeg har fundet et sted hvor jeg kan få en managed VPS med følgende specifikationer.

6 gb ram og raid-1 100 gb storage , 3 tb transfer, 6 vCPUs og free SSD og 2 Dedicated IPs, CloudFlare Free CDN og med memcached og Cpanel

Er dette et overkill eller er det for lidt.


Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yascin,

Umiddelbart vil jeg sige at det er lidt overkill, men igen, det er en individuel vurdering fra shop til shop. Du har ikke skrevet noget omkring antal besøgende og brug af diverse plugins osv. Det samme er gældende for underliggende software.

Vi har bl.a. kunder med tusindvis af produkter til 129kr/md på et shared webhotel. Vi har også VPS kunder med wordpress. 2-4GB ram er mere end rigeligt for de fleste.

Trafikken ved du bedst og det samme gælder diskbehov. 6vCPU'er er pæn meget og SSD er jo dejligt :-)

Du er også velkommen til at se på vores WordPress hosting, vi har også VPS med særlig konfiguration til WordPress som virkelig kan performe derud af...
Uanset hvad, så skal du komme med mere data for at give dig et bedre svar vedr. ressourcedesign. :)

Mvh
Andreas, proudwing hosting

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)