Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan "sælger" man en ny startet stand-up komiker?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Har en kontakt der vil prøve at starte med noget stand-up, hvordan ville i "sælge" stand-up komiker - som samtidig laver et tvist på det, så det måske bliver en blanding af noget stand-up/fortælling/poesi?

Jeg/vi tænker selv noget med at starte med at give nogle gratis arrangementer, dels for at finde ud af om det "nye" her er noget folk kan lide, og dels for at skabe en "fanbase".

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du starter på Open Mics for at prøve materiale af. Og virker det, så ringer du til Mek fra Showbizz Danmark, han booker 'mindre' komikere og er dygtig til det :-)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Svanekjær (tryllekunstner) laver utroligt mange shows i Grøften i Tivoli hvor han går rundt ved de enkelte borde og viser tryllekunster. I den forbindelse uddeler han visitkort. Det har han gjort i mange år - og jeg er ret overbevist om at han har fået utroligt mange kunder af den vej.

Samme fremgangsmåde burde umiddelbart kunne lade sig gøre for en dygtig stand-up'er - lav en aftale med en restaurant om at man må gå rundt og lave fis med gæsterne og uddele visitkort.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - Jeg ville helt sikkert kigge video-vejen, som rigtig, rigtig mange komikere har haft succes med - se evt. Michael Schöt, der høster tusindevis af likes og seere på sine politiske interviews og taler. Det er godt tænkt og noget, flere kunne udnytte. :-)
Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Open mic - super!

Men det er os (mig og mine 2 partner) der vil have ham booket, men vi er ikke sikre på hvor vi skal starte :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)