Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optage film på skærmen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal have lavet en række film, hvor jeg filmer min skærm, mens jeg forklarer mine kunder hvordan de udfører forskellige praktiske opgaver. 

Jeg ved mange ting om markedsføring, men alt for lidt om tekniske muligheder, såååå hvem kan anbefale mig et program, som bare er mega godt til dette - Både gratis og betalte (hvor funktioner og pris passer sammen). Det er endvidere ret vigtigt, at programmet er brugervenligt, som sagt er jeg ikke så teknisk ;) 

Når jeg nu har jeres opmærksomhed, så har jeg også et andet spørgsmål, da jeg på et senere tidspunkt også får brug for et "forum", hvor jeg kan invitere mine kunder ind og de har adgang til guides, online sparringsforløb samt debatforum. 

Jeg glæder mig til, at se jeres bud på mine fremtidige arbejdsredskaber :) 

Anita 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita

Camtasia er nok noget af det bedste, de gratisaternativer jeg mindes at have afprøvet viser et vandmærke i videoen, og det ser sgu'i kke for proff ud.

Det er ikke billigt, men du kan hente en Trial for at se, om du kan bruge det.

https://www.techsmith.com/camtasia.html

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for dit svar! - Det vil jeg kigge på :) 

Jeg ønsker heller ikke vandmærke fra andre virksomheder end min egen - Netop derfor er jeg også villig til, at betale for det, hvis jeg ellers kan finde mig til rette med systemet. :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)