Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget mærke.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Min veninde og jeg har efterhånden snakket lidt om at starte egen virksomhed inde for modebranchen et stykke tid, og i forbindelse med dette udvikle og lancere eget produkt. Her er der tale om hverdagstøj som bukser, bluser og skjorter. Herudover børnetøj med tiden.
Vi har undersøgt de forskellige muligheder på nettet, og er nu kommet frem til at vi gerne vil høre andres erfaringer, evt. en forventelig pris, hvis vi selv skulle producere i de forskellige lande?
Venlig hilsen Caroline og Cecilie.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg er ked af at sige det, men I er bare en blandt rigtigt mange her på Amino  som gerne vil lave jeres eget tøjbrand,  stort set alle af jer har ikke lavet nogen ordentlig markeds research eller sat jer ind i hvad det kræver for at få jeres tøj designet, produceret og solgt.

Det ubegribeligt så mange unge der vil starte eget brands uden at have undersøgt at branchen rent faktisk  bløder og mange producenter og butikker dør.  ligeledes har de fleste ikke rigtigt gjort sig nogle tanker om hvor krævende det er at starte en produktions, når man intet kendskab har til design, tekstil konstruktion, produktion ...... osv.   sjovt nok glemmer stort set alle at forholde sig til markedsføring af produkterne, glemmer helt at forholde sig til følgende:  hvordan vil i brande jeres tøj?  hvordan vil i få solgt tøjet til div. butikker når markedet er oversvømmet med brands?

Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med www.bsvelvet.com

De har lavet et par kollektioner for mig indtil videre.

Priserne er fornuftige, minimums kvantum er ikke særligt stort så man satser ikke så storer beløber som hvis man får produceret i kina fx, servicen er god, leveringen er hurtig og de er placeret i Ungarn så man kan hurtigt besøge fabrikken hvis man ønsker det.

Du skal snakke med Andrea (det er ejeren af fabrikken)

Hendes mail er:

andrea@bsvelvet.com

Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det er rigtig sørgeligt at du ud fra mine spørgsmål kan konkludere, at vi ikke har sat os ordentligt ind i tingene, at vi hverken har forstand på design eller tekstil.
Jeg vil så lige oplyse dig omkring, at både Caroline og jeg har en uddannelse indefor design og inde for handlesverdenen.
God dag til dig og dine.

Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for positivt svar! Det vil vi helt sikkert undersøge nærmere !

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager hvis jeg har taget fejl Cecilie.

Men ud fra hvad du skrev virker det ikke på nogen måde som om I nogen erfaring indenfor branchen eller ved hvad det kræver at starte et brand, for ellers ville du nok ikke spørge som du gør. Sjovt nok forholder du dig slet ikke til at branchen lider meget.

Men du må da virkelig undskyld at jeg prøvede at gøre dig/ jer opmærksomme på at I bevæger ind i en branche hvor de fleste amatører / nybegyndere ikke overlever.

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie og Caroline,

Jeg har siddet mange år i sourcing branchen og primært arbejdet med kinesiske tekstilfabrikker. Jeg har igennem tiden været med til at producere mange iværksætters første kollektioner og fulgte dem derfra. Hvis i har lyst, kan i smide mig en mail på pf@getbundl.com - så kan jeg uddybe lidt mere om hvad jeg laver og vi kan prøve at se om der er et match i forhold til hvad jeg kan hjælpe med. Fordelen ved mig, er at i kan direkte kommunikere på dansk med mig, og vi kommunikere på kinesisk med vores fabrikker - på den måde er det lettere at forventningsafstemme og undgå misforståelser.

Venlig hilsen

Philip

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

" Jeg har siddet mange år i sourcing branchen og primært arbejdet med kinesiske tekstilfabrikker" Hvordan dælen kan du have siddet i branchen i mange år, når du kun er 22 år ??

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn, skarp som altid:) 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,


Vi startede LIPA Sourcing da jeg var 17 og jeg har arbejdet med det lige siden. For mig, er 5 år efterhånden ret mange år.

Min partner Lin, på 25, har siddet endnu længere tid i Branchen og arbejdet både hos kinesiske fabrikker samt danske virksomheder.

Jeg håber det tilfredsstiller din nysgerrighed.


Vh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)