Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App / hjælp/ pris

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

En kammerat og jeg har fået en god idé. Vi har researchet ideen, og er nu trygge ved at springe ud i det.

Har nogle af jer gode erfaring med at udlicitere udvikling af apps? Vi er 2 unge fyre midt i 20'erne som ikke har et kæmpe budget. Derfor søger vi selvfølgelig en billig, men stadig god løsning til udvikling af apps.
Der er dog ingen grund til at købe en Ferrari, når vi har brug for en suzuki ☺

Selve ideen med vores App vil jeg ikke sidde og blæse ud! Men den skal være EKSTREM simpel! Den skal henvende sig både til unge og ældre mennesker.

Vores App skal egentlig bare være et simpelt interface med blot en enkelt "connect" knap, som får appen til at parre med bluetooth enheder i nærheden. Og når man kommer langt nok væk fra bluetooth signalet og dermed mister signalet, skal appen alarmere en herom.

"That's it".

Ikke noget online, ikke noget med forbindelse til database eller lignende. Plain simpel bluetooth app med en knap! Den skal være kompatibel på de 3 store mobil platforme.

Snakker vi 5000? 10.000? 40.000?
Nogle der kan linke mig til dygtige udenlandske App udviklere, som kan gøre et ligeså godt job som danske, men som nok ikke har så høj en timeløn. 🙂

Hvad det skal bruges til får i forhåbentlig at se i en ikke så fjern fremtid ☺

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)