Online undervisning - hvordan kommer man igang?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Amino Amigo Skrevet 13-11-2016 kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg rejser rundt i udlandet, og jeg vil gerne supplere indkomsten ved at undervise danske gymnasie- og folkeskoleelever i dansk, matematik og engelsk. Det skal selvfølgelig foregå online, da jeg netop er i udlandet. Jeg har selv en ret lang uddannelse og har undervist før på et dansk universitet. Og desuden også i skak. Jeg har læst, at den nuværende situation med skolereform og inklusionsproblemer har udløst et stigende behov for privatundervisning og lektiehjælp.

I forhold til markedsføring så har jeg indtil nu kun kigget lidt på sider som tutoren.dk, mentordanmark.dk og my-academy.dk. Den første side skaber kontakt mellem underviser og elev direkte mod en betaling for at blive oprettet på siden, mens de to andre fungerer som mellemmænd, der skal have deres del af prisen. Men til gengæld finder de eleverne.

Er der nogen herinde, som har noget erfaring med disse sider? Og har I nogle forslag til, hvilke timesatser jeg kan tage, så jeg også får nogle kunder, hvis jeg skal finde dem selv? På tutoren.dk går timesatserne fra 100 kr. til 400 kr. Det er et kæmpe udsving, og jeg kan ikke se, hvor mange kunder de enkelte udbydere har. Jeg vil selvfølgelig have den højest mulige pris, men gerne således at jeg stadig kan sælge nogle timer.

Hvis I har foreslag til andre måder at markedsføre sig på end de ovennævnte sider, så er I velkomne til at skrive det!

På forhånd tak for enhver hjælp!

Amino Amigo

Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 2
mike51 Skrevet 15-11-2016 kl. 13:56

Hej Amino Amigo,

Jeg vil foreslå dig at tage et kig på Zedubra, her fastsætter du selv din timepris og undervisningen kan foregå online, hvis det ønskes.

Vh. Mikkel

Tilmeldt 7. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Daniela246 Skrevet 28-06-2018 kl. 09:38
Hej,
jeg kan se det her er lidt ældre, men hvis nogen har samme spørgsmal eller situation er der også www.meetnlearn.dk i dag. De fungerer på samme måde som fx tutoren. En lille udbyder endnu men der er lidt folk især omkring de større byer. Og hvis du tilbyder online kan du jo ramme alle. Min timesats er fra 150 kr, synes det er ret OK hvis man tænker på online undervisning. Ellers vil jeg one-on-one tage 200 kr.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 202
Rued Fra  Animationsvideo til fast pris Webly Animationsvideo Skrevet 06-08-2018 kl. 13:37

En mere skalérbar måde at undervise online på er ved at lave videokurser. Her vil jeg anbefale Udemy og Skillshare - og hvis du er lidt mere teknisk og vil bruge lidt penge, så Teachable. 

Optag din undervisning, sæt den sammen på en professional måde og læg den online. 

Det er en måde at genere passiv indtægt på, som jeg synes, man også bør overveje, hvis man søger at undervise online. 

God dag. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Philip Rossen Fra  Justlearn ApS Skrevet 06-08-2018 kl. 14:38

Kan anbefale www.justlearn.dk/teach-danish-online. Du underviser elever fra forskellige lande over videokamera.

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere