Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør til Kredsløbstegning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er nogle venner der er i gang med at opstarte en ny virksomhed, men har i alt håb forsøgt at finde en elektronikudvikler der kan konstruere en kredsløbstegning.

Er der nogle af Jer herinde der ved hvor man kan få fat på sådan en? - evt. gratis.

Mvh. Max

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Max Jensen:

Hej alle,

Vi er nogle venner der er i gang med at opstarte en ny virksomhed, men har i alt håb forsøgt at finde en elektronikudvikler der kan konstruere en kredsløbstegning.

Er der nogle af Jer herinde der ved hvor man kan få fat på sådan en? - evt. gratis.

Mvh. Max

Antager det er svagstrøm. Så er det evt. en svagstrømsingeniør/firma - alt efter hvad du skal have lavet, måske er det bare en prototype, kan du måske finde en studerende der vil hjælpe dig billigt ellers må du nok forvente at betale en pæn timeløn.

Du skal nok oplyse lidt mere om produktet, type og omfang hvis vi skal kunne hjælpe dig. Der er stor forskel på en diode der skal lyse når man trykker på en knap til at lave en noget der kan håndtere komplekse signaler via en FPGA :-)

God vind 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for svaret :).

Ja det er en prototype vi er ude i.

Vores kredsløbstegning kommer til at indholde muligheden for plug-n-play stik til forskellige sensorere og kamerare. Udover det, skal det kunne tilsluttes et 12V batteri på en bil.

Hvis nogle af Jer kender en leverandør eller studerende der kan muligvis hjælpe i dette omfang, må I meget gerne slå på tråden :).

Mvh. Max

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Max Jensen:

Hej igen,

Tak for svaret :).

Ja det er en prototype vi er ude i.

Vores printplade kommer til at indholde muligheden for plug-n-play stik til forskellige sensorere og kamerare. Udover det, skal det kunne tilsluttes et 12V batteri på en bil.

Hvis nogle af Jer kender en leverandør eller studerende der kan muligvis hjælpe i dette omfang, må I meget gerne slå på tråden :).

Mvh. Max

Hej Max

Det lyder som et lidt for stort projekt til en ingeniørstuderende. Med det samme vi har noget med billede at gøre bliver det hele lidt mere kompleks - der skal jo også skrives noget software/firmware til sådan et modul. Måske skulle i lave noget 'proof of concept' i Arduino verden - det er mere tilgængeligt men i skal stadigvæk finde en som kan det men der er mange hoppy personer der kan trylle med Arduino og det er nok billigere.

Ellers vil det bedste bud vil være at i beskriver meget grundigt hvad det er er i vil og så får et overslag på hvad en prototype vil koste - men det er ikke billigt :-)

Det åbenlyse: kontakt de steder hvor man uddanner ingeniører eller søg på google efter 'elektronik udvikling' ;-)

/S

God vind

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Tak for svaret. Har muligvis fået heldet med mig med en der kontaktet mig herinde fra.

Men ellers har jeg faktisk selv konstrueret min egen prototype med Raspberry Pi - dog virker den ikke til et 12V batteri endnu. Ja jeg vil selvfølgelig også beskrive det langt mere grundigt når man har indgået en NDA

Igen, 1000 tak for dit input, jeg må bare lige vente lidt længere endnu :).

Ja, har taget kontakt i dag til ITU i forsøg om at finde nogle studerende.

Mvh. Max

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)