Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne på Sosu, Kan ikke få min 9 kl

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk jeg har bruge for hjælp

Jeg har ikke 9 klassen og jeg ønsket have den klassen har været i VUC 4 gange hvergang jeg op i B niveau blevet jeg smidt ude de siger jeg får aldrig den klassen og jeg har det rigtigt dårlig med det vil gerne kommer på sosu skole men skal have 9 klassen 😢Og jeg har været på syddansk erhvervsskole og har består trin 3 efter jeg færdig med skole og nu jeg går i skole jeg ikke glade af det kun arbejde i skole håber i har nogen råd til mig 🙏🏻håber i forstår hvad jeg mening jeg er ikke god til stave som mange lærer har sagt til mig ☹️

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke en studievejleder?  

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo han hjælper ikke mig ☹️Han siger du får den aldrig :(

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ok.. har du beviser på han siger det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ayan:

Jo han hjælper ikke mig ☹️Han siger du får den aldrig :(

har du ikke en eller anden velformuleret der vil kunne gå med dig til møde med studierådgiveren? Når du skriver 
Ayan:
har været i VUC 4 gange hvergang jeg op i B niveau blevet jeg smidt ude de siger jeg får aldrig den klassen

så er 4 gange jo faktisk en del forsøg - og smidt ud af klassen 4 gange tyder jo på et eller andet problem der skal løses - Du skal måske også finde en der vil hjælpe med lektier osv - for så kan de fleste jo gennemføre 9.klasse. Er du sten sikker på at 9 kl. automatisk giver adgang til den SOSU og der ikke ofte kræves 10 klasse for at det lykkes?

Med 4 forsøg på voksen uddannelses center VUC må du vel også være dér, hvor du måske i kommunen skal få hjælp af en rådgiver (socialrådgiver) som måske kunne være den der hjalp med at forstå hvad der sker - og måske i forhold til studievejlederen

Held og lykke med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt får man da lov til at tage diverse eksamener. Er du blevet smidt ud på for meget fravær?


Men jeg vil da også mene at du skal kontakte din socialrådgiver på kommunen, så må han/hun hjælpe dig.


Held og lykke

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler måske lige at oplyse, hvorfor du er blevet smidt ud 4 gange? Man bliver ikke smidt ud af en uddannelse, med mindre der er en årsag, enten f.eks højt fravær, dårlig opførsel eller andet i den relation...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ayan:
Jeg har ikke 9 klassen og jeg ønsket have den klassen har været i VUC 4 gange hvergang jeg op i B niveau blevet jeg smidt ude de siger jeg får aldrig den klassen

B niveau? Den person, der har sat dig på B niveau, altså HF niveau, har lavet lidt af en brøler. Tag en snak med din vejleder, sig, at du har brug for AVU, almen voksen uddannelse, det er 9. og 10. klasse. VUC'er har både 9. klasse og 10. klasses forløb særskilt.

9. klasse er G niveau. Hvis det er alt, du har brug for, så er der ingen grund overhovedet, til at tage hverken F-E-D (10. klasse), og da slet ikke C-B-A, HF niveau.

Flere VUC'er har også special undervisning. Mit bedste bud til dig vil være at bede om ekstra undervisning i stavning. Prøv eventuelt at blive testet for ordblindhed.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)