Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Lille sortiment til start?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg overvejer at starte en lille webshop, ved siden af mit daglige arbejde - og tænker det bare skal være et lille hygge project.

Er der noget galt i at starte med et lidt mindre sortiment af ting, og så hvis det er udvide senere?

Her tænker jeg måske en 5-10 forskellige ting, og så udvide senere

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 08:07

Kort svar: Nej det er der intet galt i.

Det lidt længere: Du kan måske få svært ved at finde præcis de produkter der sælger godt, du risikere at skulle blive ved med at købe ting, bare for at se om de sælger bedre end de ting du har i forvejen. 5-10 ting er måske ikke så meget, men hvis det er 5-10 ting der sælger godt så kan man jo være heldig at nøjes med dem.

Importerer du fra Kina eller andre steder? Er du enkeltmandsvirksomhed? IVS? Eller noget tredje? :)

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:30

Frederik-N:
Er du enkeltmandsvirksomhed? IVS? Eller noget tredje?

Det bliver en enkeltmandsvirksomhed til at starte med, som sagt min plan var ikke at lave noget stort - vil bare lige dyppe føderne først :)

Frederik-N:
Importerer du fra Kina eller andre steder?

Jeg har overvejet at Importerer fra kina, men lige pt er det lidt uoverskueligt omkring reglerne ang. det - så kn være jeg bare finder nogen steder i EU, hvor jeg kan importe tingene fra :)

Som sagt, så er ideen med denne shop ikke at jeg skal lave styrtende med penge, så jeg kan gå ud og købe en luksus bil eller lignende. Som udgangspunkt gør jeg det fordi jeg synes det er interresant, og godt kunne tænke mig at prøve det - og så kan jeg altid tage tage skridtet videre senere (tænker jeg)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:38

Hej

Det mener jeg bestemt ikke, at der er noget i vejen med. Ydermere kan det gøre markedsføringen lettere og mere effektiv; du kan markedsføre dig knivskarpt mod den målgruppe.

Jeg så et interview med Mads Fauerholdt, den kendte danske iværksætter, der sagde, at sommetider kan for mange valg tvinge forbrugeren til at udsætte hans køb pga. for mange fejl. Interessant.... :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:29

LarsensLars:

Hej Amino

Jeg overvejer at starte en lille webshop, ved siden af mit daglige arbejde - og tænker det bare skal være et lille hygge project.

Er der noget galt i at starte med et lidt mindre sortiment af ting, og så hvis det er udvide senere?

Her tænker jeg måske en 5-10 forskellige ting, og så udvide senere

Hej Lars,

Jeg har flere kunder som har gjort lige præcis som dig med en webshop - og i dag har sagt sit job op. Jeg synes det er en god idé, at du starter med at ''dyppe fødderne'' i stedet for at hoppe ud i det med et opsagt job osv.

Der er helt sikkert mange webdesigner, markedsføringskonsulenter osv. herinde - og dem synes jeg du skal gøre brug af, da jeg ikke selv har tiden til at hjælpe dig selvom jeg super gerne vil. Jeg er selv webdesigner og Google AdWords partner - faktisk underviser jeg på aftensskoler både med hjemmesider / webshops og AdWords. Men jeg har som sagt ikke tid før om 1-2 uger, så hvis det haster, så synes jeg du skal gå på Amino Freelancer.

Held og lykke - super spændende!! 

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)