Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du grafisk designer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For en kunde søger vi en grafisk designer som kan lave design til roll up banner med en bredde på 85 og en højde på 220 cm.

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Sep 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Salop,

Det kan vi sagtens hjælpe dig med - hvis du kan sende en beskrivelse af behovet så får du en pris og eventuelt udkast.

Jeg hjælper også gerne med at lave rollups for kr. 350,- per styk.

Stephan@impactmediainternational.com

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Salop,

Jeg vil gerne hjælpe dig, når det bliver relevant, jeg har arbejdet med mange internationale projekter (du kan se min portfolio her: FindGrafiker.dk ), så du må gerne skrive til info@findgrafiker.dk, hvis du får brug for hjælp :)

MVH,

Lika

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke om det stadig er aktuelt, men Nowi Group kan sagtens hjælpe dig både i forhold til opsætning og produktion af roll-ups - du kan læse mere om os på www.nowi.dk

Dog vil jeg lige indskyde (vel og mærke min måske farvet og subjektive holdning) at i forhold til roll ups, vær meget opmærksom på materialet der bliver printet på. De virksomheder der tilbyder roll ups for 3-4-500 kr. er typisk produceret på et plast materiale, som let kan få folder når det rulles op og ned, disse typer er selvfølgelig fine, hvis man blot skal bruge et roll up banner en eller to gange, men hvis din kunde gerne vil bruge sin roll up gentagne gange vil jeg anbefale dig et tekstil banner som i modsætning til ovenstående ikke så let folder når det rulles op/ned. Det er lidt dyrere, men man så får du også en bedre kvalitet.

Vi tilbyder ikke den billige løsning af samme grund, da de fleste af vores kunder gerne vil betale lidt ekstra for den gode kvalitet.

/Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du!

Det kan vi klare hos Grafikr. Har lige færdiggjort to roll up bannere til to forskellige kunder, som jeg evt kan sende til dig på mail, så du kan se, hvad vi kan lave. Derudover kan du finde vores cases på: www.grafikr.dk/cases.

Synes du, vi er spændende, så send mig endelig en mail på: kv@grafikr.dk

Du kan også ringe på 71717071 eller direkte til mig på 91919155.

Jeg ser frem til at høre fra dig,

Kiranan Vijayakanthan
Grafikr ApS

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar :-)

Til den konkrete opgave har vi fundet en til at løse denne opgave.

Men vi får løbende forskellige typer opgaver ind på salop.dk 

Venlig hilsen

Salop IVS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)