Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haster! Webmaster løn??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 

Jeg er meget i tvivl om en webmasters løn i forhold til kvalifikationer. Jeg har søgt et job som redaktionel webmaster på en hjemmeside, hvor mine primære funktioner vil være daglig upload på platforme, styring af indholdmæssig drift - altså korrektur, kontakt til samarbejdspartnere samt styring og opbygning af sociale medier

Jeg har på universitetet haft fag som svarede til et korrekturlæsningsprogram og derudover sprogpsykologi, hvilket har givet mig god forståelse for sprogbrug. Herudover mener jeg, at jeg har journalistiske evner og kan ramme alle målgrupper. 

I jobbeskrivelsen står der løn efter kvalifikationer - hvad kan jeg "kræve" / forvente?? 

Håber I kan hjælpe mig med at få bedre idé om lønnen.

God dag! :-) 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  useWeb Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Det afhænger i høj grad af hvor i landet det er, din erfaring og ikke mindst om hvilken arbejdsgiver det er :)
Hvis din universitetsuddannelse har stor betydning for hvor godt du kan bestride jobbet, er det en naturligvis en vigtig faktor. 

Erfaring betyder også meget for lønnen Er du helt nyuddannet vil jeg mene, at du nok ikke starter meget over 25.000 (hvis det er i jylland). Har du stor erfaring med arbejdsopgaverne og evt. dokumenterede resultater kan du godt komme op omkring de 35-40.000. 

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar! Det er i København og glemte lige at tilføje, at det kun drejer sig om 8 timer om ugen, altså tænkte jeg derfor mere på timelønnen, men den kan vel regnes ud fra det beløb, der er blevet nævnt. Tænker bare, om antallet af timer gør en forskel for lønningen, da det er så få timer om ugen? 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  useWeb Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bliver almindelig ansat med de fordele som det nu har (opsigelsesvarsel, feriepenge, pension osv), så tror jeg godt du kan lave en omregning ud fra de månedslønninger jeg skrev. Det er naturligvis ikke så attraktivt en timeantal for mange, men tror ikke lønnen bliver højere af den grund. Hvis du bliver ansat som freelance, skal timelønnen være en hel del højere, da du selv skal afholde omkostninger til ferie, pension osv. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)