Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der virkelig ingen billigere fragtmetoder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Jeg har en webshop under opstart, og er derfor i øjeblikket på udkig efter fragtmetoder. På pakkelabels fremgår det, at man med deres billigste forsendelse hos Post Danmark skal betale 39kr. Der står også, at der ved privat omdeling skal betales +19kr. GLS fragtmetoder minde om.  Hvis man eksempelvis sender en t-shirt med ganske almindelig porto, kan med sende den som brev for 27kr med levering til postkasse.  Så er der virkelig ingen billigere alternativer, hvis man eksempelvis blot sender t-shirt med meget lav vægt? 

Der er selvfølgelig også DAO 365, som også fremgår på siden, men som til gengæld har dobbel leveringstid. 

Alle priser kan ses her:

https://www.pakkelabels.dk/fragtpriser/

Mange tak på forhånd!

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender med PostDanmark, så husk på at alt du sender som brev ikke kan spores OVERHOVEDET!.
Jeg var selv ude for at sende en plakat i et rør, som brev til 27 kr., og efter 11 dage er brevet stadig ikke kommet frem... Og de siger 5 hverdages levering.

Jeg tror desværre at du må enten bruge pakkelabels, eller coolrunner (som de vidst nok også henviser til) for at finde billig.

Jeg har gjort sådan at alt under 100g sendes som brev. Alt andet sendes med Coolrunner, hvor man får trackingnummer. :)

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, 

Tak for dit svar. 

Er det korrekt forstået, at du selv står for label osv, når du så sender som brev under 100g? 

Tilmeldt 5. Aug 16
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hersh:

Hej Frederik, 

Tak for dit svar. 

Er det korrekt forstået, at du selv står for label osv, når du så sender som brev under 100g? 

Tror han mener du skal købe frimærker og sætte på. Men det er altid dyrt til, at starte ned, når der sendes pakker. I takt med du får mere volumen kan du forhandle pakkepriserne ned.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg bruger "frimærker", som der også bliver skrevet.
Eller det vil sige, jeg bruger mobilporto. Hvilket er ret smart, så slipper man for print af label.

Det savner jeg lidt ved nogle af de andre, at man kan nøjes med at skrive en slags kode som der kan scannes. :)

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Jeg går ud fra, at man derfor kan give kunden mulighed for at købe med eller uden tracking, og derfor sende med almindeligt brev, når de vælger uden tracking. Er det korrekt? 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du godt. Men husk, at du ikke kan lade kunden tage ansvaret for forsendelsen.

Hvis kunden ikke modtager sine varer, er det altid dit ansvar som sælger! Pakkeforsendelser kan spores og er også forsikrede op til en hvis værdi.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hersh.

Har læst de forskellige indlæg på dit oprindelige oplæg.

Det er korrekt at volumenerne taller sit tydelige sprog indenfor denne pakkeverden.

Men du skal være velkommen til en uforpligtende snak om hvilke muligheder der igennem Parcel Feeder. Vi har en masse forskellige muligheder og måske nogle alternativer, som kunne være interessante for dig på den lange bane.

Du skal være velkommen til, at kontakte mig på  25742770 eller andreas@parcelfeeder.dk

God dag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)