Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International forretningsudvikling og strategisk fokus.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
 Strategien skal være krystalklar og tydeligt vise, hvordan virksomheden skaber sig en unik position i forhold til kunder og konkurrenter. Organisationen skal passe som ”hånd i handske” med strategien, og der skal etableres et vinderteam af medarbejdere med de rette kompetencer. Driften skal vise positive resultater, og nøgletallene skal være fremadrettede for at vise det fremtidige potentiale. 

I mere end 20 år har jeg arbejdet med og været ansvarlig for forretningsudvikling på direktionsniveau som bestyrelsesformand, administrerende direktør, funktionsdirektør, i stabsfunktioner og som strategikonsulent for danske og internationale virksomheder.

 

Jeg har i et lille kompendium samlet en række illustrationer og figurer, der viser de væsentligste primcipper i Strategisk fokus. Jeg sender gerne en kopi.

 

www.businessexecutionexcellence.blogspot.com kan du læse lidt mere.

 

 

 

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tillykke med din nye blog,

Det ser bestemt spændende ud, især da mine interesser ligger meget tæt opad dine. Jeg blev dog lidt forvirret over at du har 'delt den' i to forskellige blogs, istedet for at samle det hele et sted.

Mvh

Malte 

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tak Malte

Det er meningen, at www.strategyonline.blogspot.com skal være fokuseret på strategiformulering og -implementeringsproceserne alene, hvorimod www.businessexecutionexcellence.blogspot.com mere genererelt kommenterer det at drive forretning. 

Med venlig hilsen

Peter 

 

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det lyder meget interessant, helt sikkert noget jeg vil tjekke ud. Jeg kunne egentlig godt tænke mig et eksemplar af dit lille kompendium :-)

Jeg takker på forhånd og ønsker dig held og lykke med blogsne.

 

Mvh. Frederik G. Petersen - pizzz4(a)gmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)