Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på WebShop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at udvikle smartpit.dk som skal tilbyde parfume, og diverse skønheds produkter til mænd.
Hvad syntes i om siden "so-far"? Er jeg i den rigtig retning, ?

PFT

www.smartpit.dk

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Købermægler Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit designe på hjemmesiden falder helt igennem. 

Jeg ville ikke købe noget på din side.

Jeg tror du skal have hjælp fra en hjemmeside designer.

Spar penge når du skal købe bolig - Brug en købermægler

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor syntes du det.

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har længe siddet i luretræet herinde, men har registreret mig for at kunne svare dig. Synes som sådan dit design er OK. Hvad jeg har et problem med, som kunde, er navnet! Ved godt, du har tænkt 'armpit', men pit alene bliver simpelthen ikke brugt i engelsk tale om armhuler. Derimod leder det tankerne hen på et hul/dump/affald. 'Smart' er jeg heller ikke sikker på i denne sammenhæng... Er armhuler nogensinde smarte? Hvis du ikke er nået for langt i din branding, så vil jeg opfordre dig til at genoverveje med udgangspunkt i stikord som 'underarm', 'body', 'odor', 'nice', 'gone' - for at nævne nogle få. Skal det være lidt fancy, så er Wonderarms ledig i både .dk og .com format (per 22/10-16 kl. 16.00). Held og lykke med det. :)

Tilmeldt 22. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Og samme er Wunderarms i øvrigt.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

efter 1 min, vil jeg gå væk fra siden.

Årsag. Dine priser. De må altså ikke ende på .19 .69 .61 .31

Dette ser man tit på ikke ærlige sider, hvor priserne der direkte oversat fra f.eks. dollar til kr. uden afrunding. Det virker bare ikke troværdig.

Vh

Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag,

Min første indskydelse er, at din side på ingen måde ville være en jeg turde handle på. Der er rigtig mange ting, som du bør være opmærksom på, men du helt sikkert ikke er!

Jeg kan ikke selv løfte opgaven, da jeg er fuldt booket fra i dag og frem til d. 8 november med webshops fra top til tå. Men hvis du smider mig en besked på 3136 0737, så vil jeg meget gerne ringe dig op næste gang jeg er ude og køre (imorgen tidlig kl. 09 ca.). Så vil jeg gerne rådgive dig således du kan komme i den rigtige retning.

Vh. Kasper fra SEDIA :)

Tilmeldt 9. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Købermægler Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte eller slutte. 

Tror du skal have hjælp fra en prof.

Held og lykke med siden. :-)

Spar penge når du skal købe bolig - Brug en købermægler

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak fordi du lister din side  herinde og tør vise den frem...

Jeg synes lige når man kommer ind - ser fint ud.

 

Top Menu

Jeg savner en top menu, som i dag er standart i nyere webshops


Tekster er på engelsk, 

Det er et stort minus, fordi du har et DK domæne - jeg ved ikke om det er fordi du ikke selv kan klare ?



Logo

Dit logo kommer slet ikke frem og det er svært og se om det er et logo, eller en teknisk fejlSmile


Firma adresse

Frankrig, det er selvfølgelig et problem i forhold til webshoppen troværdighed. 


Kategorier

De kommer og går, nogle gange er de der og andre gange er de ikke!



Navigation venstre

Det er mærkeligt upræcist at menuen falder ind fra siden, det er det den burde gøre i toppen. Det svarer lidt til at sætte bildøren på taget af bilen. 


Produkt siden

Jeg synes det er en fin produkt side, der er småting men som udgangpunkt er den okay. 



Sociale medier

Jeg kan godt lide at du har sociale medie ikoner i siden, jeg er selv stor fan af at bruge sociale medier aktivt for at opbygge relationer. 



Konklussion

Konklussion er dog stadig at der er langt til et færdigt produkt, der er detaljer som slet ikke er professionelt nok udført. jeg ved ikke hvad dine præferencer er for at lave en webshop. Jeg ville personligt vælge en webshop platform hvor der ikke stiles store krav til teknisk kunnen. 

Prøv ny dansk webshop platform

Jeg er sikker på du kan få mere ud af og samtidigt kunne lave en super fed og professionelt udført webshop design, hvis du vælger en mindre teknisk webshop platform. 

Du kan gratis prøve Weebio.dk af og du kan arbejde med den kodefri style designer og tilpase alle farver og detaljer i dit webdesign

Kom i gang hurtigt..


Du kan komme online med en webshop som ser mere professionel ud for kun 349,00 om måneden, fra den dag du er klar til at gå online. 

Logo og banner


Jeg vil dog anbefale dig til enhver til få lavet et professionelt logo og et ordentligt banner som ser professionelt ud. 


Introduktion video til Weebio 

">Her kan du se en introduktions video til weebio.dk


God arbejdslyst

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes tonsvis design og så valgt det , hvorfor ved ikke 

der mangler noget billedet omkring parfume på forsiden

din page score er meget  lav og tit er det fordi er en masse tung grafik billeder på siden men der er intet på siden så overveje stærkt om du skal finde nogle hjælpe dig men kan også begynde sætte sig ind i det shopsystem prestashop som siden er bygget op af https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fsmartpit.dk%2F&tab=mobile rød det skader rank så vil anbefale du kigger på fejlene , der er ikke vildt mange billeder forsiden, men de enkle der er kunne du bruge https://kraken.io/ det vil få lidt mere fart over siden , de andre css htlm fejl ved jeg intet hvordan man retter i prestashop .

indhold siden lav lidt intro tekst forsiden gerne lidt nede på siden et par linjer tekst der og overveje en blog på siden det vil tilføje indhold til siden husk lav der hver indlæg på 500 ord , der er slet ikke h1 i brug siden det aller vigtigste som overskriften lav det engang hver eneste side og h2 underoverskrift mangler der også som deler teksten op og der er hellere ikke h3 på siden og der mangler også de andre mindre vigtig h4 h5 h6 på siden.

der er slet ikke meta tekst på siden husk lav dem aldrig over 68 tegn i titlen og flere anbefaler 40-60 tegn i titlen og alle steder jeg har læst anbefaler 120-160 tegn i meta beskrivelsen

sociale medier der er ikke facebook del og like på siden og google plus linket virker ikke

siden siger nu An error has happened during application run. See exception log for details , det er svært derved mere lige nu give mere feedback på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)