Hejsa Jeg har haft en del problemer med min hjemmeside i dag - Jeg har heldigvis fået løst de fleste problemer (jeg har selv skabt problemerne), men ikke alt har jeg kunnet fikse, så nu håber jeg at der er en herinde, der ligger inde med et svar. Det hele startede med at jeg ville ændre standardteksten på en kodeordsbeskyttet side til noget jeg selv havde skrevet. Dette findes der ikke et plug-in til, så jeg måtte i gang med at prøve at ændre i filerne og sætte kode ind. ANYWAY jeg blev låst ude af min hjemmeside over flere omgange, men nu er jeg inde og jeg har slettet ALT jeg har lavet og installeret og accepteret den grimme standard-tekst - inklusiv det child-theme jeg brugte. Men jeg har nu stadig dette stående øverst på mit dashbord:
Og jeg har INTET ændret i mine "Options.php-filer" på noget tidspunkt. Jeg brugte Filezilla til at ændre den functions.php, som jeg kom til at ødelægge, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få ovenstående væk. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak for hjælpen // Line :) |
Hej Line,
Det skyldes at der er mellemrum eller tilsvarende først i de optalte filer. Måden du løser det på er ved at åbne notesblok, kopierer indholdet af f.eks. functions.php ind og gemmer den som en UTF-8 fil. Bemærk at der IKKE må være noget mellemrum øverst. Alt efter editor kan en fil blive gemt med en såkaldt BOM - hvilket er et usynligt tegn, som du ikke kan se. Det er derfor du blot skal kopierer alt indholdet til en ny fil.
Alternativt så send en privat besked herinde.