Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af flasker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er gået i gang med et nyt projekt, men er desværre stødt på et problem - jeg skal til at fragte flasker.

Det største problem er at salgene nok kommer til at foregå en ad gangen dvs. der skal kun fragtes en flaske ad gangen.

Er der nogen der ved, hvad jeg skal gøre? Og måske kender er firma jeg kan skrive/tale med. 

På forhånd tak.

Mvh.

Fridtjof

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor store flasker, med hvilket indhold, og hvor ofte skal de fragtes? Så er det lettere at finde ud af, om det er noget, vi andre kan hjælpe med.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fridjof

Jeg går og prøver på at starte kurer virksomhed op sådan i det små her i starten (altså noget der skal foregå i løbet af mine 4 ugentlige fridage, nu her i starten)

Hvis du er interesseret i et billigt samarbejde hvor vi måske kan lave en løsning med at den ene laver reklame for den anden, så er jeg tilgengæld helt med på at tilbyde billig transport af dine flasker (såfremt det kan ske i løbet af mine 4 ugentlige fridage her i starten)

Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det er olivenolie... ;) 

Min lille virksomhed går ud på at sælge en af verdens bedste olivenolier - indtil videre har jeg kun dette produkt. 

Målene for en flaske:

7cm * 7cm * 31 cm

Jeg regner ikke med at skulle fragte mange hundrede her til starten da den er helt ny, så det er nok kun et par stykker. 

Vedrørende kurer virksomhed så lyder det meget interessant!!
Jeg ville være meget villig til at reklamere for din virksomhed, hvis vi kunne samarbejde med en god pris.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fridtjof1999 vi som Royal Delivery Express ApS er et kurer firma som vil kunne klar jeres opgaver. Vores virksomhed har blandt andet kørsel med læske drik fra andre virksomheder som også er i glas. Vis du vil høre mere må du meget gerne skrive til mig på Info@rdexpress.dk

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fridtjof,
Hvis det er vinflasker osv. det  drejer sig om så findes der bl.a. flaskebeskyttelse i bølgepap eller flamingokasser, som du evt. kan anvende til at beskytte din flasker med. 
Ha' en god aften. 

Med venlig hilsen
Emil Jørgensen

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Århus - København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

har skrevet en PB på din kontaktliste, kan umiddelbart ikke se om min besked er gået igennem, har du mulighed for at sende en e-mail til mig.

mvh. Denis

Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Ja, det er jo det! Men Kender du et sted hvor jeg kan få det relativt billigt?

Dennis:

Jeg kan desværre ikke se mailen? 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender du dem i kolli á eks. 6 stk. eller sælges de enkeltvis?
For jeg kender flere vin og spiritus forhandlere, som sælger hele kasser (med eks. 6 flasker vin) i deres originale kasse og så blot smider en pakkelabel på toppen. Det er deres erfaring, at relativt få går i stykker og at det derfor sagtens kan betale sig at sende en ny til kunden, hvis uheldet skulle være ude. 

Hvis ikke dette er tilfældet så snakker vi at du med fordel kunne prøve at tage fat i http://scanlux-packaging.com/produkt-kategori/vinemballage/ og/eller nogen af de andre emballage forretninger. 

De har helt sikkert også nogen fif og anbefalinger til, hvad de ville gøre. 

Vh.
Emil

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)