Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til webshop

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Marinelageret Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh. så ville det da komme til at koste mig en dele.
Jeg tror ikke du helt er klar over, hvor meget man ´har i fortjeneste. Men netop inden for bådudstyr er det ikke særligt meget.
Netop CEO gruppen have vi et samarbejde med på et tidspunkt. Hvor de fik en procent del af det kunne lave i meresalg i forhold til året før pr. mdr.

I startet gik det såmænd også meget godt, men så fik vi mere og mere svært ved at se om de lavet noget eller ej. Men det må vi formode de gjorde.

mvh. Steen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bådsmand:

Øh. så ville det da komme til at koste mig en dele.

Så du siger at der er stort potentiale? interessant ik?

Jeg ville ikke gøre det som CEO gruppen vil da de arbejder med SEO og jeg arbejder med shops.
Din shop er før smartphone og ville kunne konvertere langt bedre.

Efter et år ville jeg nok også få svære ved det da det store skidt ligger lige nu.
Men du skal vide at google bestemt ikke kan lide dig efter de lavede om på det hele i april 2015.
Ud over det ville du kunne give brugere en langt bedre oplevelse fra tablet samt smartphone og derved udvise kvalitet og professionalitet.

Jeg tror allerede i kører api til leverandør (bare et gæt) og det gør jeres shop altså ikke ano 2016.

Vel vidne at jeg spilder mere end et år på at få løn og at min løn bliver efter om jeg kan eller ej, hvad mener du så jeg er værd?
Mersalget skulle jo gerne blive der år efter år men det er klart jeg ikke kan lave sådan et stort hop som jeg kan det første år

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Marinelageret Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Det er også derfor vi indenfor meget kort tid kommer op til den sidste ny version, spm ER mobil venlig osv.
Men vi har lige skulle have import at lager/pris fra vores regnskab system på plads først.
mvh.

Steen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)