Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af ukendte skomærker til videresalg i DK

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Som regel er der 15 par i en kasse. 

Er det herre eller dame modeller du søger

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:19

Firmaconnect.net:

Hej Thomas.

Uden agent på er du på bar bund og bliver derfor nødt til at teste.
Igen små partier til 5-6 forskellige leverandører og hvis de ikke er gode nok... ja så turen om igen.

Det er en invertering og ordene er "søg og du skal finde."

Uanset hvilken vej du går koster det, med mindre du kan få andre til at fortælle dig en god leverandør.
Dette er der ikke stor sandsynlighed for da dem som sidder med den viden som regel er dine konkurrenter, men du kan måske være heldig her Smile

Mange tak for svar! 

Ja, det er lidt det jeg frygter. Jeg har sporet mig ind på, hvilke fabriker Nike bruger, og vil prøve at skabe kontakt til dem. Men de er sikkert underlagt nogle restrektioner fra Nike side. Ellers overvejede jeg at flyve til enten Taiwan eller Malaysia, for at komme i kontakt med en af fabrikkerne selv, og for at skulle undgå det du nævner, med at skulle købe en masse små partier hjem. Umiddelbart tror jeg, at sådan en rejse ville være godt givet ud i det lange løb? Smile

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:22

Boblekonvolut.dk:

Hej Thomas

Som regel er der 15 par i en kasse. 

Er det herre eller dame modeller du søger

Jeg søger både herre og dame, men vi er gået i gang med at undersøge muligheden, for at få produceret vores egne sneakers i stedet. Så det store problem for mig lige nu, er at finde en fabrik der sikrer god kvalitet. Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:51

Thomas Hørlykke:

Firmaconnect.net:

Hej Thomas.

Uden agent på er du på bar bund og bliver derfor nødt til at teste.
Igen små partier til 5-6 forskellige leverandører og hvis de ikke er gode nok... ja så turen om igen.

Det er en invertering og ordene er "søg og du skal finde."

Uanset hvilken vej du går koster det, med mindre du kan få andre til at fortælle dig en god leverandør.
Dette er der ikke stor sandsynlighed for da dem som sidder med den viden som regel er dine konkurrenter, men du kan måske være heldig her Smile

Mange tak for svar! 

Ja, det er lidt det jeg frygter. Jeg har sporet mig ind på, hvilke fabriker Nike bruger, og vil prøve at skabe kontakt til dem. Men de er sikkert underlagt nogle restrektioner fra Nike side. Ellers overvejede jeg at flyve til enten Taiwan eller Malaysia, for at komme i kontakt med en af fabrikkerne selv, og for at skulle undgå det du nævner, med at skulle købe en masse små partier hjem. Umiddelbart tror jeg, at sådan en rejse ville være godt givet ud i det lange løb? Smile

Kig forbi, bor selv i thailand Yes
Ikke mange sko her, det er mest håndlavet ting.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)