Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af store malerier - hvem kan klare det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan mærke en stigende efterspørgsel efter større malerier, og vil meget gerne tilbyde dette til mine kunder.

Problemet er bare, at GLS kun sender pakker op til en hvis størrelse.

Jeg skal have sendt pakker op til 170 x 120 x 10 cm.

Jeg har søgt på nettet, men er lidt i tvivl om hvem man skal vælge.

Erfaringer / priser fra fragtfirmaer må meget gerne deles. Det er kun indenlandsk fragt.

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt lidt om siden www.flyttetilbud.dk hvorigennem du kan indhente uafhængige tilbud fra flere udbydere inden for flyttebranchen generelt. Nu har jeg godt nok aldrig selv brugt dem, men jeg synes det virker ganske overskueligt, og kunne sagtens finde på at bruge det hvis det bliver aktuelt en dag (jeg kan i det hele taget godt lide de sider hvor man "spiller flere udbydere op mod hinanden", lidt ala Pricerunner og Agera).

Hvis de ikke kan hjælpe, kunne du evt. prøve Mover-appen (Fragtens svar på Uber), hvis du vel at mærke lige vil "teste badevandet" før du forpligter dig til at længere samarbejde med en professionel fragtmand :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Prøv f.eks firmaet Hvejsel, de har fragtet for Lauritz.com.  Alternativt kan du bruge en fragtmand, men det forudsætter at billederne er rigtigt godt emballeret.

Danske fragtmænd

DVS

http://www.thortrans.dk/dansk/hvejsel

Tilmeldt 22. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe

Jeg har tit benyttet www.pakke.dk de lejer at kunne klare nærmest alt.

De er hurtige til at give support, og priserne er konkurrence dygtige.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe

Prøv eventuelt at kontakte Brink Transport, de skulle nok kunne klare sådanne forsendelser - vi har aldrig haft problemer med dem. Godt nok sender vi ikke malerier, men kan ikke se hvorfor de ikke skulle kunne klare opgaven. Sendes de som pakker, så er prisen meget overkommelig, særligt i forhold til mange andre transportører.

 

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak fo jeres inputs, der er lidt at kigge på :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)