Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af produkter til webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino.

Jeg går på nuværende tidspunkt og leger lidt med tanken om at starte min egen webshop (kliché).

Jeg har nogenlunde styr på min forretningsplan, dog synes jeg at have problemer med at finde ud af hvor jeg skal skaffe produkterne fra.

Som udgangspunkt er konceptet egentlig tøj der afspejler min egen stil - netop fordi at jeg ikke synes at kunne finde webshops med netop de produkter jeg søger. 

Det vil altså sige at jeg søger alt fra sko, støvler, basics, work-wear osv. 

i og med at jeg ikke har den største kapital, skal det gerne være prisvenligt. Jeg ønsker at købe få produkter hjem af gangen, for at holde pengebindingen så lav som overhovedet muligt. 

Hvad vil i anbefale mig? og hvor tror i at jeg finde den bedste leverandør.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Find et produkt som du selv synes er cool.

Køb en mindre ordre på f.eks Alibaba.com og start ud med at sælg via FB grupper og evt. Trendsales. 

Er der salg i det, så overvej en mindre shop sat op i f.eks Shopify. 

Knæk og bræk med det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har selv lavet en del webshops og brugte denne kontakt i Polen for rigtig gode produkter.

Du kan skrive til maezanna@apid.eu (på engelsk). Du bliver ikke skuffet. Jeg har brugt

dem meget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du skulle vælge at udbygge med smykker også, så prøv at kigge lidt på vores nye hjemmeside www.chanti.com

Der kan du vælge mellem mere end 10.000 forskellige smykker til indkøbspriser, du kan nøjes med at bestille 1 stk. pr. smykke af gangen, dog skal du købe for min. 1000 kr. incl. moms. hvilket er et overskueligt beløb for en nystartet virksomhed. Vi sender fra Danmark, så der vil ikke være noget bøvl ift. at skulle have sendt fra Kina eller lign.

Tag et kig på siden og lad mig endelig vide hvad du synes!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende. Ift. tøj og produktion deraf med eget mærke kan jeg godt hjælpe dig - både med kontakter i Polen og Kina. Derudover kan jeg også hjælpe dig med din webshop - også hvis du selv vil lave den. Så kan jeg rådgive dig i den rigtige retning.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen.

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lavet mit eget tøjmærke for en del år siden.
Jeg vil anbefale dig at tage et smut til f.eks. Istanbul for inspiration - mange fabrikker - mange slags tøj.
Og de kan lave alt du kommer med. Altid godt at se og mærke på kvaliteten og ikke mindst få en relation.
Good luck!

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)