Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid gik der før i begyndte at få ordre?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Hvor ved du fra, at nogle fravælger en webshop fordi de ikke tager imod det rene Dankort

Jeg siger ikke at nogen fravælger en shop fordi den ikke modtager "rene" Dankort, men at den fravælges fordi den ikke skilter med at der kan betales med Dankort.
Der er efterhånden et hav af dansk-sprogede udenlandske shops, man skal kikke sig godt for, og en shop der kun skilter med at modtage Visa eller MasterCard vil let blive forvekslet med en sådan.

Jeg selv og familien fravælger oftest dansk-sprogede udenlandske shops, da det tit giver bøvl ved reklamation eller returret.
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

MicroTec:

erjegher:

Hvor ved du fra, at nogle fravælger en webshop fordi de ikke tager imod det rene Dankort? 

Jeg siger ikke at nogen fravælger en shop fordi den ikke modtager "rene" Dankort, men at den fravælges fordi den ikke skilter med at der kan betales med Dankort.
Der er efterhånden et hav af dansk-sprogede udenlandske shops, man skal kikke sig godt for, og en shop der kun skilter med at modtage Visa eller MasterCard vil let blive forvekslet med en sådan.

Jeg selv og familien fravælger oftest dansk-sprogede udenlandske shops, da det tit giver bøvl ved reklamation eller returret.

Desværre krævet det aftale ,ed Nets for at må bruge Dankort Logo på shoppen, men tror du de vil hjælpe at vise et VisaDankort logo?

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Desværre krævet det aftale ,ed Nets for at må bruge Dankort Logo på shoppen, men tror du de vil hjælpe at vise et VisaDankort logo?

Lige præcis, og det var derfor jeg skrev at du havde fralagt skiltning med Dankort da du fravalagte Nets :-)
Finde der et et VisaDankort-logo?
Hvis der gør, og du må anvende det når uden aftale med Nets, vil helt klart anbefale dig at bruge det. Det er et rimeligt klart signal om at man handler i en Dansk butik. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

15 dage og allerede 300 besøgende om dagen. Det er dælme flot. 

Tror du ikke, at I måske er ramt af Referral spam i jeres Google Analytics konto, så det bare er spam-besøgende fra amerikanske sider. Det er ikke unormalt at de sender en 200 - 400 besøgende om dagen. Det er ret tydeligt at se, hvis du dykker ned i din referral trafik i Google Analytics. Så hedder de noget med fx freesoftware.com, free-seo-report.com, etc. 

Bare en tanke. Kunne jo også forklare de få ordrer.. 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

15 dage og allerede 300 besøgende om dagen. Det er dælme flot. 

Tror du ikke, at I måske er ramt af Referral spam i jeres Google Analytics konto, så det bare er spam-besøgende fra amerikanske sider. Det er ikke unormalt at de sender en 200 - 400 besøgende om dagen. Det er ret tydeligt at se, hvis du dykker ned i din referral trafik i Google Analytics. Så hedder de noget med fx freesoftware.com, free-seo-report.com, etc. 

Bare en tanke. Kunne jo også forklare de få ordrer.. 

Tak for svar!

Nu fik jeg lige kigget lidt dybere i trafikkilder, og jeg kunne se at vi har nogle annoncer på nogen sider som altså er referral. Når folk kommer igennem disse sider er gennemsnitstiden på siden kun 15 sekunder, og en stor del af trafikken kom derfra. Dem skal vi da lige have fjernet så. Mange tak.

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det lykkedes jer at skabe så meget trafik til jeres side på så kort tid?

Er i sikker på at største delen af traffiken ikke er Ghost/Spam trafik.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange e-mails har det lykkes her at samle ind hvis jeg må spørge ?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

opsvinget.dk:
Hvor mange e-mails har det lykkes her at samle ind hvis jeg må spørge ?

Lidt over 100

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Hvordan er det lykkedes jer at skabe så meget trafik til jeres side på så kort tid?

Er i sikker på at største delen af traffiken ikke er Ghost/Spam trafik.

Ja jeg har lige taget et kig igennem, og det er ikke ghost/spam trafik. Vi har nogle reklamer på andre sider, og så har vi nyhedsbrev, facebook og google. Vi havde et opslag der fik meget opsmærksomhed på Facebook hvor der var linket til vores shop, det gav rigtig meget trafik og også lidt ordre.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvem målgruppen er. 
Men nu for du mit ærlige svar som for første gang har været forbi hjemmesiden og mine oplevelser på den.
1. Hjemmesiden ligner affiliate website via wordpress theme det skrammer kunderne væk.
2. Personlig information til kunde, kontaktoplysninger, kundeservice informationer skal fremgå tydeligt på forsiden, og ikke være gemt væk nede i bunden.
3. Dankort betaling, Paypal m.v. kan jeg ikke se nogen steder som betalingsmiddel.
4. Der er indsat animation som tager tid at loade på siden som gerne skulle væk.
5. Angiv hvem som ejer virksomheden, hvad baggrunden er, hvad jeres målsætning er, indsæt billeder af medarbejder eller ejer m.v. Sæt et mere personlig præ over siden.
6. Tænkt som en kunde, hvad er det de gerne vil vide af information, gå på opdagelse på andre hjemmesider, og lav spørgeskemaer til besøgende som de kan svarer på eller få eksterne personer til at analysere hjemmesiden.
7. Lav online tilbuds aviser uge eller måned, som de besøgende kan kigge igennem via mail/Website.

Hvis du bare sætter nået til salg, uden at give en masse brugbart gratis information til kunderne, så de kan se en værdi i produkterne, forsvinder kunderne.

Forsat god dag 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)